Gå til innhold

Sjokkartet glede! Lang utrolig historie!

Anbefalte innlegg

Hei dere; begynner å bli en stund siden jeg var her inne, men har to IVF-barn - en fra 07 og en fra 09. Derfor hører jeg jo liksom til her inne :) MÅ bare fortelle dere at noe utrolig har skjedd! Jeg har vært til legen flere ganger i år pga rariteter i kroppen.. har sjekket alt mulig rart. Tok en masse blodprøver nå på mandag - og i går kom resultatet. Intet unormalt sa legesekretærene, men så fikk nervøse meg snakke med legen. Han gjentok at alt var normalt, men vel - er kanskje en litt høy hcg her. Han visste jo ikke så mye om verdier og hva de betyr, men det vet jo jeg, hehe.. Fikk beskjed om at jeg måtte sjekke om jeg hadde svulster som kunne gi utslag eller evt endometriose. Redde meg gikk rett hjem - leste meg opp på hva som kunne forårsake forhøyet hcg - og ble vettskremt. Det er enten graviditet eller svulst. -og gravid kunne jeg jo ikke være... Som ikke i det hele tatt i natt, satt bare på nettet og leste meg reddere og reddere. Ringte gynekolog i dag tidlig, kom meg dit - OG - jeg er faktisk gravid!! Supertidlig selvfølgelig , hcg på 39 mandag som var. Med to små og fire jobber har det ikke akkurat vært mye elsking her i heimen, men en runde holdt visst... Også jeg som er snart 42, ammer minstemann 6-7 ganger om dagen - og ikke har fått et eneste tilskudd av noe som helst... Tidligere har vi prøvd og prøvd, blitt stimulert, ruget og ruget, fått tilskudd av progesteron for å beholde spirene - og til slutt altså klart å få to barn. Drømte ikke om å bli gravid en gang til - men enn så lenge er jeg det altså.... så får tiden vise om det blir sittende fast... da er det i tilfelle en fighter, for maken til angst som jeg hadde i natt.... Måtte bare skrive alt dette her inne - for å gi dere håp alle sammen! Det utroligste kan skje! Noen forresten som vet hvordan de beregner HCG når det er normal befruktning ? Legger man ikke til litt tid da?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...