Gjest Kristin'83 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Hallo Elisabeth Jeg har (som du sikkert har sett) sendt deg pm med mitt gamle nick. Det som begynner med P. Skrev i 2 deler, for det ble litt langt, og jeg klarer ikke sende lange meldinger på dette forumet. Sa jo at jeg skulle sende deg en melding med dette nicket, slik at du har det i innboksen din. Men det gikk altså ikke :/ Fikk melding om at jeg enten var sperret, eller at postkassen din var full. Så snart jeg ser at du har lest dette, sletter jeg brukeren som begynner med P. Vil ikke ha flere, for det er jo bare forvirrende Ha en finfin sommerkveld
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Hei! Så kjekt å høre fra deg Svarer deg på dette nicket jeg da
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg klarer ikke å sende deg PM på dette nicket... Send meg en tom mld da, så kan jeg svare på den? Nå har jeg slettet litt ut av innboksen.
Gjest Kristin'83 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Hehe, lure meg hadde ikke huket av for "jeg vil motta post"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå