Gå til innhold

Flere enn meg som IKKE vil vite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang var jeg så opptatt av å måtte vite for jeg måtte jo kunne planlegge litt :) Fikk beskjed om en jente, til og med på 3D ul. Da fødselen var over og jeg skulle se den vakre jenta vår for første gang, ble jeg ekstremt overrasket da jeg så en lang tissemann mellom bena på ungen!!!! Må si det var et utrolig stort sjokk. Her hadde vi gått og venta på ei jente så kom det noe helt annet. Mannen min bare lo og syns det var drit kult, men jeg hadde litt mer startvansker. Sønnen min er verdens vakreste (så klart), men den følelsen jeg hadde akkurat der og da var ikke veldig bra.

Derfor tenker jeg at denne gangen vil jeg ikke vite. Hadde jo ikke klart å stole på det uansett, så da vil jeg heller la det være en overraskelse.

Nå har jeg jo både gutte og jente tøy i mini str siden alt jente tøyet var vasket sist gang ;p.

Har på følelsen at alle vil vite, og de rundt oss er så opptatt av det, men jeg kjenner at denne gangen er og blir det en overraskelse!!

Fler som syns det er spennende å ikke vite??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan skjønne det va litt av et sjokk ja!!

Vi vet ikke kjønnet denne gangen, visste de to forrige gangene. Jeg syns ikke det er så spennende da egentlig, for jeg er rimelig sikker på at det er en gutt inni magen min :) Har to skjønne gutter fra før også!

Skrevet

Ja, blir lett å tenke at det blir det samme igjen da. Jeg og tenker at det sikkert blir gutt. Før ønsket jeg meg veldig jente, og gjør jo forsåvidt det enda, men kjenner at det hadde faktisk vært litt moro med en lillebror. :) Uansett blir det veldig stas med en ny baby ;p

Skrevet

Helt sant! Veldig stas med baby, og uansett kjønn er det jo en helt ny personlighet som kommer inn i familien :D

Skrevet

Ja, sant. Og spennende og se åssen han vi har nå syns det blir. Blir litt over 2 år mellom de så tror de kan få mye glede av hverandre etterhvert

Skrevet

Vi skal heller ikke vite...Og jeg synes det er superspennende!!

Selv om jeg regner med jeg bærer på en liten gutt, hehe.... ;)

Har en sønn på 7 år fra tidligere forhold, og visste kjønnet da jeg gikk med han....det tok liksom noe av "spenningen" bort å vite at jeg bar på en liten pjokk!

Skal på 3D UL på mandag, så jeg må passe på å gi klar beskjed om at vi ikke ønsker avsløre noe på den fronten, hehe....

Godt å høre at vi er flere...

Skrevet

Vi vet heller ikke. Sa i fra at vi ikke ville vite kjønn på UL, og det er da også underordnet på den undersøkelsen. Vi visste heller ikke med junior, så det var spennende helt til siste slutt!

Men alle spør, selvfølgelig :)

Skrevet

Vi ville heller ikke vite. Er vår første så har ikke erfaring med noe annet. Har hørt historier som din og derfor tenkte jeg at det er like greit å ikke vite. Syns det er superspennende!!! Gøy å se at det er fler her. Har følt meg litt alene om å ikke ville vite. Litt sær liksom. Men det er det jo ikke! Har ingen formening om hva det kan være heller, er litt gøy å høre hva andre tror så få vi se hvem som fikk rett når det endelige beviset kommer!! :)

Skrevet

jeg vil ikke vite denne gangen... vil ha litt spenning.. vi har to jenter fra før så hadde vært koslig med en gutt nå, men litt gøy med spenning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...