Gå til innhold

gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 gutter og har blitt gravid igjen. Var ikke planlagt. Har hele tiden ønsket å få en jente siden jeg har 2 flotte gutter, men da jeg fant ut at jeg var gravid så forsvant ønsket om jente/gutt, men alt som betyr noe er at barnet er friskt. Helt merkelig hvordan tankene bare forandrer seg når man blir gravid. Nå blir jeg glad uansett hvilket kjønn:) Synest det er helt forferdelig å lese om de som tar abort fordi barnet er "feil" kjønn:( Sånne folk burde ikke få barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg er gravid med nr 5 nå:) Er planlagt men jeg ble for en stund siden spurt om jeg kunne vurdert å reise til Danmark å velge ut kjønn? Jeg har 1 gutt og 3 jenter. Men det kunne aldri falt meg inn å gjort noe sånn. Er enig med deg at det viktigste er at barnet er friskt og at alt går bra under svangerskap pg fødsel.

Ps. Personene som spurte meg hadde to jenter selv og ønsker sterkt en gutt og lurte på om jeg kunne gjort det for hun tenkte på seg selv. Men jeg syns det blir feil om vi skal begynne å styre det også.

Men lykke til med svangerskapet ditt :)

Skrevet

Tusen hjerlelig takk for det:) Det er helt sant at det er naturen som styrer. Men det alternativet var iallefall bedre enn det med abort og prøving helt til den "rette" spira sitter.

Lykke til med ditt svangerskap også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...