Gå til innhold

To egg inn 14/7 - noen andre som er likt i løypa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge de to siste eggene overlevde opptiningen og ble satt tilbake. Siste egg på frys dette, så om dette ikke går blir det Volvat til høsten. Har i utgangspunktet ikke hatt troen på dette forsøket, ville bare bli ferdig med det før vi skal på samtale for forsøk på Volvat i august. Men kjenner nå, både mannen og jeg, at vi håper veldig at jeg blir gravid nå.

Har to ICSI-barn fra før, men ønsker like sterkt nå å få en nr tre. Vet vi burde være takknemlige for de to vi har, men det er rart med det... Tror det vil bli like tøft med negative tester denne gangen som forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååå så spennende! Og 2 egg inn kan bli tvillinger det ;-) Du må holde meg oppdatert når det nærmer seg testing.

Stor klem

Skrevet

Hei,

Jeg fikk satt inn 1 egg 12/7 - spent spent..

Skrevet

Spennende ja, og det kan jo bli tre utslag av forsøket, en eller to barn, eller ingen. Av de tre alternativene håper vi på et av de to første, tar gjerne to om det skulle bli slik. Blir det ingen blir det tungt å starte opp igjen på Volvat til høsten, men vi gjør det likevel.

Skal melde ifra når det nærmer seg, og hva res på blodprøven blir.

Kos deg med guttene, er ikke livet deilig om dagen?

Skrevet

Oi, så du er to dager foran meg, EA71, så spennende. Allerede over halvveis før du kan teste, du, da. Kjenner du noe?

Skrevet

Hei, jons med to små,

Da er vi likt i løypa, jeg fikk satt inn 2 egg den 14/7 mitt andre ferske forsøk IVF 2 fire delte egg. Men jeg kjenner ingen ting litt oppblåst i mavne og mulig litt fastere bryster men alt dette kan jo være bivirkninger fra Crione/progeston.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...