Delfino-fødeklar- Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Syns dette var litt sent jeg, eller er det vanlig med ul i uke 22? er nå 16 uker på vei og har ikke UL før 23 Aug lurer på om jeg skal ringe og høre om det er noe ledig litt tidligere i Aug
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det er veldig sent. Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 22 uker på vei, og fikk vite at det var vanskelig å sette en eksakt termin da, fordi foster vokser likt mellom uke 17 og 20, mens de etter det vokser i forskjellig tempo. Så jeg har bare en ca termin
Gutt 08 Jente11 Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Ja, prøv å ringe for å endre time. Du kan jo spørre om du kan bli oppringt om noe plutselig blir ledig? Er jo stadig noen som må avlyse eller endre dato av en eller annen grunn. Uke 22 er ganske sent. Har selv fått i uke 20, og synes egentlig at det også er litt sent.
Maadeleine Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Jag fick UL i vecka 21 först och tyckte det var väldigt sent, så jag ringde och kollade om jag inte kunde få en timme tidigare. Så då ändrade hon en vecka, så jag har nu timme för UL i vecka 20. Jag tyckte egentligen det var lite sent det också men..
solskinn82 Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg fikk time til ul når jeg var i uke 23, snakket med jm om dette og hun ringte og fikk ordnet det til uke 19.. De hadde skrevet feil.. Kan jo hende det er det som har skjedd med deg også??
Delfino-fødeklar- Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ringte og de hadde ikke noe ledig før, og hun som tol tlf sa at jeg var godt inn i uke 21 så vi rakk det :S Vurdere å bestille en priv ul jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå