Gå til innhold

Hva har dere på barna deres i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det 27 grader i skyggen idag, og omtrent like varmt inne i huset! Hva har dere på barna deres i varmen??

Jenta mi er 1 uke imorgen, og hun må kunn ligge i bleien, å enda er hun varm... Jeg tror jeg døøøøør i varmen....

Hun drikker mye morsmelk, så vi ammer MYE!

Hun tisser og bæsjer masse... Inatt skiftet jeg bæsjbleie 6 ganger... Å sikkert enda mer idag!

Hva bruker dere på barna deres i vogna i denne varmen når dere triller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kjøpt en del sånne dresser med korte ermer og kort bukse jeg dem er hele og dem er luftig å gode,jeg bruker dem å som pysj,ellers ligger vår bare i bleien for han er å så varm av seg;-) hadde masse sånne både til gutter og jenter på cubus;-)

Skrevet

hei hei :)

Nå er min lille mann 8 mnd og jeg pleier å ha på han bleie og en singlet. Der lufter det godt :) Har merket i butikkene at det er veldig mye jeans shortser og sann og ikke noe lette " fluffy" i bomull Så jeg har kjøpt en det shorts og t skjorte pysjer og bruker det. Skal vi ut å trille så smører jeg han godt og bare har på shorts. Syns dette er veldig vanskelig selv. Anere ikke hvor mange ganger jeg har ringt rundt og lurt på hva jeg skal ha på lille mann.

Masse lykke til. du er ikke den eneste som klør deg i hodet :)

God sommer videre

Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg lar gutten vår (4 uker) ligge i kortermet body. Man kan bruke en str større, så blir de ikke så trange og klamme. Ellers har jeg et par sånne "drakter" med korte ermer og ben som hun ovenfor nevner. Jeg liker ikke helt å bare la han være i bleia, for når jeg skal amme blir det veldig klamt med hud til hud.. Ellers lar jeg han ligge oppe på dyna og evt med kun et helseteppe over seg, men det avhenger av temperaturen og vindstyrke.

Jeg for min del syns det er vanskelig å vite når man kan kutte ut lua, for den er liksom obligatorisk, men den virker så varm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...