indigo25 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Flere som er plaget av symfyseløsning? Kan det gi seg etterhvert? Er i uke 23 og har problemer med å gå avstander ( snakker om 100 m) før det stopper helt opp med smerter i beina på skambeinet, litt innover føles det som og litt nedover lårene. Om morgenen er det som om det ene beinet ikke vil være med pga smerter i lysken. Dette er veldig plagsomt og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Babyen ligger langt nede, så håpet er at når den flytter seg oppover at det vil lette litt.. Hadde vært veldig fint å høre fra andre som har slitt eller sliter med det samme..
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg hadde dette i min forrige graviditet..... jæ... vondt !!!!! Hos meg gikk det over i det øyeblikket babyen ble født. Takk&pris!! (selv om fysio sa det kunne gå lang tid) Nå er jeg i min 19.uke, og håper jeg ikke får det denne gangen også... *grøss*
Pumba78 Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Ja, er noe dritt, har hatt vondt de siste par ukene, siden uke 24. Trodde først jeg var støl etter en sykkeltur... Noen som har forslag til behandling? Hvor i Oslo er de flinke på sånt? Noen med erfaring fra f. Eks Klinikk for alle?
indigo25 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2010 Nesten så det er bra at vi er flere, selv om jeg ikke unne noen en sånn graviditet.. Vi skal jo liksom bare kose oss nå i 2.trimester!!! Huff... Holder på å gå på veggen pga disse smertene jeg, blir jo veldig vanskelig å få trent noe særlig også, lurer på hvordan kroppen blir etter stillesitting i 4 mnd, er ikke så lysten på å føde med en kropp som ikke har rørt seg på lenge.. Forslag til alternative treningsmetoder for å unngå tidenes forfall? Og selvsagt som Pumba78 skriver, forslag til behandling? Bekkenbelte,hjelper det? Kan man sykle? Yoga/Pilates?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå