Gjest Rokita Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Fikk negativ test i dag, måtte bare teste Tror dere håpet er ute for denne mnd? Er ganske sikker på at jeg ikke ble gravid denne mnd, men jaja.. får prøve igjen neste mnd
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg har troen! Er det ikke slik at 50-60% av gravide tester negativt 5 dager før IKM da? Jeg testet fredag, men fikk negativ test. Derimot føler jeg meg gravid, så jeg skal teste igjen om noen dager. Krysser fingrene for deg og meg ( og alle andre!)
Elviraen Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Jeg har IKM 22-23..... har SÅ lyst å teste men tror ikke det er noe vits..... er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, gutten vi hr som er 1 år var på 1 forsøk, og da er det for godt til å være sannt at det skal bli på 1 denne gangen, men kommer til å teste om jeg ikke kjenner noen tegn til TR på 22! lykke til folks!
blå og rosa+lillebror Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 vent til du får TR eller et par dager etter IKM, så får du et pålitelig svar testa positivt først 4 dager etter IKM jeg
Gjest Rokita Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Okei, takk for svar Ser ut som jeg har beregnet eggløsningen min heeelt feil, jeg har hatt eggløsning helt i begynnelsen av denne mnd, men har heldigvis hatt samleie nesten hver dag ellers da Jeg hadde stikking i magen og menssmerter helt fra sist mens (21/6-25/6) og helt til den 12/7. Så kanskje jeg har hatt en lang eggløsnings periode denne gangen?
Gjest Rokita Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 *stikking nede i magen + sånn strekkslignenes følelse. I tillegg hadde jeg en liten blødning ett par dager etter mensen, sånn lyserosa/brunaktig farge.
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 steffen sin mamma...testet du negativt dagen før eller etter ikm.... Altså før den positive den 4 dagen?
blå og rosa+lillebror Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 tok bare den ene testen, 4 dager over ikm, forrige gang jeg var gravid fikk jeg negativ test på ikm, så ville ikke teste før jeg var sikker på av svaret ble rett. termin ble og satt tilbake et par dager sist gang, så tok høyde for at syklusen kunne være litt lengre enn beregnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå