Gå til innhold

hei hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

da får jeg flytte inn hit å^^

Startvekt på 112 kg, og med et stort løfte om å være så super sunn og flink fra og med søndag!

Det betyr bl.annet og kutte kraftig ned på pepsi max...uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til! Jeg hadde startvekt på 95 kg og er nå ca 102 (26 uker). :)

Skrevet

Lykke til..

Jeg var/er skikkelig avhengi av pepsi max.

Jeg har veid 110 kilo og etter og ha sluttet med pepsi max så har jeg gått ned 7 kilo. Nå gikk jeg også på en type medisin som gjorde at jeg hadde en enorm appetitt og la bare på meg. Men jeg føler meg sååå utrolig mye bedre. Og jeg er ikke oppblåst som jeg har vært når jeg har drukket pepsi max. Drikker masse vann og når jeg skal kose meg så drikker jeg Bris i stede..

Det er vanskelig men det går ann.

Skrevet

Føler meg som en idiot nå, men.... hva er det som er så ille med Pepsi Max? Skjønner jo at det ikke er bra med litervis om dagen pga kunstige søtstoffer etc, men hvorfor gikk du ned 7 kg når du slutta?

Skrevet

Jeg drakk nesten to flasker om dagen. Ble kraftig oppblåst og klødde noe sinnsykt. I pepsi Max og andre slike bruser så er det noe som heter Aspertan. Noe som ikke er bra. Jeg klødde på meg sår og var skikkelig plaget til slutt. Kroppen min sin måte og si i fra at nå er det nok.. Jeg gikk nok ikke ned alle de 7 kiloene alene. Gikk på medisiner som gjorde at jeg hadde enorm appetitt og jeg har sluttet med de og sluttet med pepsi max. Føler meg nå mye bedre. Magen min står ikke ut som en ballong. Har jo mage men føler meg ikke konstant oppblåst.. Jeg sluttet med pillene før jeg sluttet på Pepsien..

Og gikk ned en del men merket at når jeg sluttet på brusen så gikk jeg ned enda litt til og at jeg ikke følte meg som en stor ballong.

Så de 7 kiloene var ikke alene og helt pepsien skyld. Men noen av de kommer av brusen.. Jeg fikk tilbake formen og går mere turer og føler meg ikke så sliten..

Men det er meg. Jeg tror ikke det er så veldig bra og drikke mye pepsi max og synes alle som klarer og slutte med det. Alle de som er avhengi av pepsi da er flinke.. Vet hvor vanskeligt det er..

=)

Skrevet

Og for noen så kan pepsi max i tillegg gjøre folk søtsugne ^^ skjønt d skjedde ikke m meg, men vil slutte mest pga den ufødte og hadde kanskje ikke vært så skadelig og drikke vann isteden en stund.... kommer til å unne meg et glass om kvelden da men ^^ men du var flink :P

Skrevet

ja har egentlig ikke gjort så mye anderledes en og spise mere normalt om mere ordentlige måltider og når jeg da sluttet på det som gjorde at jeg fikk stoort søtsugbehov og appetitt så stapper jeg liksom ikke kjeften full at shit.. Klarer og spise frokost som før besto av et glass med pepsi max. Skal ned til Danmark til september for å prøve og bli gravid så har som mål og komme ned til 100 merke innen da. Og hvis jeg har motivasjon og slikt så vil jeg jo prøve og gå ned enda mere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...