Gå til innhold

Noen som har vært på Blue Village Pascha Bay i Alanya?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært der, men det er noen år siden. Kjempe-flott hotell. Er et av det beste vi har bodd på. Skikkelig rengjøring osv. Både stranda rett nedenfor hotellet og bassengene er fine.

Meeen styr unna buffeten der... Har vært flere salmonella-utbrudd der.. Vi fikk også det etter ha spist der.. :(

Hadde gjerne reist dit igjen hadde det ikke vært for at jeg ikke er noe begeistret for Tyrkia..

Vi havnet der engang når vi var enslige og reiste uspes. :)

Synes også det var et veldig fint hotell, barnevennlig og flere restaurantalternativ. På andre siden av gaten er det også restauranter av den lokale varianten, der maten selges til halve prisen. 7 km. unna sentrum tror jeg, så det ble endel turer frem og tilbake den gangen.

Alt i alt var det okey, og dette var for 7 år siden:)

Veldig flott hotell, men litt for langt fra sentrum. Du er avhengig av dolmus eller taxi og de kjører som f.

Ville heller anbefale Sun Park Beach. Da er du i gangavstand til det meste. Ca 15 min spasertur til bazaren. Masse butikker og resturanter i nærheten.

Vært i Alanya mange ganger og dette er hotellet vi kommer til å bruke igjen.

Takker for svar :-)

Det med at det er langt fra sentrum er ikke så farlig da jeg ikke tror det blir særlig aktuelt å dra inn der så mye uansett.

Vi er 2 voksne som reiser med 6 barn så det viktigste for oss er at hotellet er flott og barnevennlig :-)

Annonse

Var der for et par mnd siden m.4 barn

Sanden på stranden var så grov at det var vondt å gå på barfot.

Barnebassenget lå tett ved den dypeste delen på voksenbassenget som var nesten 3 meter dypt.

Bestikk og servise i resturanten var matrester på av og til.

Startour-personalet virket unvikende UNNTATT når de hadde annonsert f.eks pool-service.

MEN, området var nydelig velholdt og beplantet - bassenget med broen over var et syn om kvelden.

Renholdet i leilighetene var OK, men oppvasken var dårlig vasket, slik at det ikke var så appetittelig å ta glass ut av skapet for å drike av.

Ellers så er det lite å gjøre for barna der dersom de ikke er med i bamseklubben - utenom bading da selvfølgelig. Da vi reiste med Ving til Side Beach, Sunwing resort&spa, var det også endel aktiviteter for barna som ikke var med i "barneklubben", og lekeplassen var ved bassenget. Lekerommet var også mye større og lenger åpent der.

Blue Village Pascha Bay i Alanya var liksom litt nedtur for vår del, og vi kommer nok ikke til å reise der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...