oppned Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har skjønt at nå er det på tide, lappen må tas. Men hvordan er det å ta kjøretimer i tredje trimester? Og hva med tiden etter barnet er født? Noen som har erfaringer å dele?
Mamma`n til Sandra Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Jeg tok lappen mens jeg gikk gravid.tok alt det obligatoriske i 3 trimester og det gikk helt fint. Hadde oppkjøring 10 dager før termin og klarte det så nå er jeg ute og raller i bilen min Det er ikke noe problem og ta lappen som gravid så lenge du ikke har noen plager eller noe sånn. Lykke til
oppned Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Så fint! Det høres bra ut. Da er det bare å sette i gang så kanskje jeg rekker å kjøre småen hjem selv;)
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Har 32 dager igjen til termin her å kjører når jeg kan. Kjøreskolen har jo nå ferie men er straks i gang igjen. Ikke noe prob her. Som jeg sa til kjørelæreren at så sant jeg ikke har rier eller føder stiller jeg til timen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå