Gå til innhold

7 dager på overtid

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Ja da er det 7 dager på overtid i dag og jeg har vært på kontroll på Ullevål.

Hadde liksom et håp om at de ikke ville sende meg hjem i dag, men det skulle være prekære grunner til at de setter igang en fødsel på fredag.

Ble sjekket da og hadde 2 cm åpning, men var fortsatt ikke helt moden faktisk. Så hun strippet meg i dag også. Ble jo strippet for 10 dager siden også uten at det medførte noe annet enn blodblandet slim de første dagene og så brunt utflod etterpå det igjen :P

Så da får jeg bare smøre meg med ennå mere tålmodighet og vente ennå lengre på veslegutten!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Formen er ikke så aller verst, men sliter veldig med å sove av diverse grunner og er veeeldig sliten.

Er skikkelig drittlei faktisk, men vet jo at det skjer noe snart da heldigvis. Jeg glemte å skrive det i forrige innlegg, men blir satt igang på mandag. Legen ville vel helst la meg gå ennå lengre, men jeg fikk overtalt henne til at jeg skulle slippe å gå lengre enn til mandag før de gjør noe.

Veslegutten er blitt veldig mye roligere også, så vil gjerne ha han ut og se at alt er bare bra. Kjenner han hver dag, men i forhold til hvordan han har vært hele veien er han veldig rolig.

SÅ da gikk hun med på å la meg bli satt igang på mandag....

SKal bli deilig å få kroppen på rett kjøl igjen. Det verste er vel egentlig de pulserende smertene i korsryggen som jeg får pga jeg ikke klarer å holde tilbake svaien :P

Ellers har jeg jo fortsatt bekkenplager og doproblemer :P

Nei, jeg gleder meg vilt til han kommer ut nå altså :)

Gjest Bjørnen Collargol*overtid

Uff ja, på natten har jeg hatt noen kraftige kynnere som jeg har trodd kanskje var rier. Men de har ikke kommet så veldig tett og så gir de seg etterhvert :P

MEN da håper jeg at igangsetting kanskje blir effektiv da siden det virker som om kroppen reagerte ganske godt på strippingen denne gangen.

Nå er det under 1 døgn til jeg skal møte på Ullevål, spennende!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...