MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 syns alle snakker om kynnere.. er det sånn at hvis man har kynnere så vet man det?? jeg tror ikke jeg har hatt det, men nå er jeg førstegangs og vet ikke åssen det føles.. har fortstått at magen blir hard.. syns den er ganske hard hele tida jeg! er i uke 33 nå, er det unormalt og rart at jeg ikke har hatt det?? eller kan det hende jeg har hatt det bare at jeg ikke vet det??
Rufsitufsi Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Det er livmora som trekker seg sammen. En slags trening fram mot fødselen, helt vanlig. Hvis du googler det vil du finne masse informasjon.
Spinella Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Et kjennetegn er at magen blir veldig hard, men det er det eneste jeg vet. Tror jeg har hatt kynnere når vi har vært ute og gått tur, for da ble magen steinhard og jeg fikk litt sånne vonde tak i magen, på en måte....
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 hei, jeg fikk ikke kynnere før rundt uke 34/35 sist..noen merker det vel kanskje sterkere enn andre men jeg husker jeg merket det godt når jeg først fikk min første..denne gangen har jeg mange fler ..så du merker det nok vil jeg tro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå