Nela Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Tidligere har han bestandig sovet så lenge bilen har vært i bevegelse. De siste ukene har han begynt å vræle skikkelig høyt. Ikke noe sutring eller smågråting, det går fra stille til plutselig vræling. Dette kan skje mens bilen kjører som normalt. Han stopper ikke før man tar ut bilstolen å gynger på den. Noen som har vært borti lignende, eller har en teori om hva det kan være? Jeg er helt fortvilt!
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Vi opplever det samme med vår baby på 3 måneder. Kan ikke sitte våken i bilen, da blir det bare skriking. Ganske slitsomt! Noen som vet hva det kommer av?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 mini er 3,4mnd og har begynt sånn han å! Han syns det var helt ok å kjøre bil før, men nå hater han det! så fort jeg setter han i stolen så hyler han! men han sovner som regel når jeg får kjørt litt da....
Rødhette <309+<312 Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 JA! Dette var ett kjent problem her også, det begynte rundt 3mnd, og kunne sitte maks 15min før han begynte å kjede seg i bilen, vi kjøpte en sånn leketing man fester på bilsetet og han lekte litt med dette så vi kunne kjøre litt lengre før han begynte å sutre, og hvis vi var to i bilen, satt alltid en av oss bak og underholdte mini. Jeg tror de ikke syns det er så kjekt å kjøre bil lenge rundt den alderen fordi de ikke sover like lett i bil da,de begynner og kjede seg og de ikke skjønner at mor/far er foran (det de ikke ser eksisterer ikke) Det blir bedre når de kan holde lekene sine bedre med hendene og kan ha noen leker med i bilen som de putler med.
Babyønske �� Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Sitter han alene bak? Det var problemet her, begynte i den alderen. Her ble bla løsningen at en av oss satt bak med han. Men jeg var også mye alene med han på den tiden, så vi måtte tilslutt bare installere bryter for å koble ut airbagen foran, og ha han i framsetet, da gikk det helt fint. Da kunne jeg kjøre en 3 timers tur med han alene.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Lillemann her holdt også på sånn på den tiden. Vi satt også bak med han hvis vi var to, gav han leker ol. Det løste seg plutselig av seg selv, og nå (6,5mnd) stortrives han i bilen igjen
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Nå sovner han i bilen enda heldigvis.Er liksom i det vi setter han i setet og inn i bilen. Etterhvert sovner han jo som regel., Å sette han foran er ingen løsning her iallefall.
Nela Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2010 Han sitter sammen med storebror på 2 år. Han når ikke bort til minsten, og det er ikke plass til meg mellom bilstolene. Skal få tak i leke til å feste på bilsetet, kanskje det hjelper. Håper det går over fort, jeg blir så ukonsentrert med den hylinga i baksetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå