*NordNorge* Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Holder på å bli gaaaalen. Noen dager skriker jeg bare, helst et par timer i strekk.... Kjenner at aaaallt bare ramler inn! Tanker og forvirringer! Er i uke 25....
Spinella Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 He he, JA!!! Er 27+6 og i dag begynte jeg å gråte når min kjære parkerte litt for langt unna kafeen vi skulle på. Jeg kan begynne å gråte for den minste ting, og små bagateller kan kjennes som store kriser! Men jeg gråter ikke i flere timer i strekk.... Føler du deg deprimert? Eller er det mer sånn at du gråter for ting som føles vanskelig, som du ellers ikke ville grått for?
mammasgull Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har sånne HORMONDAGER FRA HELL..... Bare griner og griner og griner......, og griner og griner..... Har ingenting å grine for, men griner gjør jeg, og det noe så skikkelig, ligger bare å rister .... Så varer det som regel en halv eller en hel dag...., utrolig kjedelig.. Hadde en slik dag i går... Men i dag er jeg som solen Hei hvor det går
*NordNorge* Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2010 Er akkurat sånn jeg har d.... Ligger i senga å bare gråter og rister... Egentli for ingenting.... Ikke deprimert, bare tanker og alt rundt graviditeten og hverdagen generellt.... Så i dag leder hormonene 1-0 åver meg...... Ja, virkelig hei hvor det går hehe!
mammasgull Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Det er jo egentlig veldig godt å vite at en ikke er alene om å ha det slik, for innimellom så lurer jeg på om jeg er i ferd med å klikke gal... Merker det som regel før det starter, da går jeg rundt med gråten i halsen, og tilslutt må jeg hive inn håndkleet og bare la det få lov til å renne over...hehe Det verste er jo at jeg vet med meg selv at det ikke er depresjon, har ingenting å utsette på noen ting, men å ta meg sammen?? Nope... nytter ikke Har prøvd å skjerpe meg og vasker ansiktet og prøver å snakke med mannen min normalt, men jeg ender alltid opp med å skrike igjen...... Han mannan stakkar, vet jo ikke hva han kan gjøre, så det ender som regel opp med at han flirer av meg, og jeg griner enda litt mer... hehe
Snellamedto Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Hahaha, tell me about it. Jeg er megahormonell og har vært det siden uke 5..... Jepp. Er nå i 12. uke. Jeg begynner gjerne å grine til reklamer på tv'n, og her om kvelden begynte jeg å strigråte fordi jeg frøs. Hahaha! Stakkars mannen min, jeg kjefter sånn på han for tullete ting og blir helt utafor om noe bittelite ikke går helt etter skjema. Han får gjennomgå altså. Men mamma og svigermor trøster han med at han bare må holde ut, så det er heldigvis ikke bare jeg som forteller han at det er helt normalt. Men huff, skal det vare sånn hele svangerskapet så kan det fort bli et langt et... Jeg var veldig sånn at jeg kunne ligge og gråte i timesvis nesten sånn rudnt uke 7, da var alt i hele verden galt og jeg var bare utafor. Jeg tror mye av det var pga jeg var så dårlig. Det har blitt bedre, men du verden de hormonene er fremdeles tilstede ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå