MammaJuli Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Nå er det 2 dager til termin og jeg håper ting skjer nå i helgen!! Gleder meg såååå utrolig til og se lille vakre jenta vår. Alt er klart og tilrettelagt.. he he krysser fingrene. Lykke ti,l til alle fødeklare og ventene mammaer Tror jeg lever i en lykkerus om dagen, smiler fra øre til øre hver dag og føler meg så utrolig heldig som har ei jente i magen som snart skal ut..
venter på den lille :) Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 jeg håper også termin om 4 dager:) Jeg vil så mye føde nå at jeg er helt på tuppa
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Håper jeg også, er så nysgjerrig på den lille! 6 dager til termin her
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Jeg også håper det skjer noe:-) Har 10 dager igjen til termin...
millie+2klumper Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Her og! Termin på søndag jeg og:) Håper så inderlig på og føde i løpet av helgen! Men har liksom ikke noe følelse av at jeg gjør d.. Men kansje hun kommer alikavel? Krysser fingrene for oss;=)
MammaJuli Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2010 Krysser fingrene for oss:) Skal datter`n din hete Millie ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå