Gå til innhold

Urolig ved puppen!? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på nå 2 uker og ammingen har gått bra helt til nå. De to siste døgnene er han bare urolig ved puppen. Han ligger rolig å drikker i kanskje 5 minutter før det starter, han vrir seg unna, sutrer og bare drikker et par slurker før han tar hodet vekk igjen. Han er veldig interessert i å få mat, men virker som det er noe som plager han.

Det er ikke bleia og tar jeg han helt vekk fra puppen så skriker han ikke mer, derfor virker det ikke som om det er magen som er problemet heller. Prøver å la han rape, men det hjelper heller ikke...han raper, men er ikke noe bedre ved puppen etterpå.

Noen med samme erfaring og vet hva dette kan være?? Blir jo så fortvila, for han er jo sulten hele tiden, da han ikke får tid å spise seg mett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg hadde lignende problem med gutten min den første uka. Jeg skrev en mail til ammehjelpen og fikk noen tips. Det viste seg at melken kom for fort, så jeg måtte knipe igjen litt med fingrene... Nå er han 4 uker og det går veldig bra med ammingen, så ikke gi deg! Både de og vi har mye å lære den første tiden!

Som jeg gjør med alle andre; Jeg tipser deg om ammehjelpen! Skriv en mail, så får du er profesjonelt svar tilbake! :)

http://ammehjelpen.no/spor-en-ammehjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...