Gå til innhold

9-10 mnd. Hvor ofte ammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det morgen, to ganger midt på dagen og kvelden. ca hver fjerde time med andre ord. Lurer på om det er litt mye nå som han er så stor, og begynner straks i barnehagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer min gutt på 11 mnd omtrent like ofte, av og til både før og etter de to daglurene hans, så da blir det seks ganger. Det er sikkert litt ofte, men det gjør ikke meg noe. Jeg kan gå en dag uten å få spreng, så produksjonen er ikke så stor at jeg tror det blir problematisk med jobb og barnehagestart. Jeg kommer til å kutte ned til morgen og kveld i forbindelse med barnehagestart, og så amme den første måneden han går der, sånn ca.

Gjest eelis+kian
Skrevet

4-5 ganger om dagen og tusen ganger på natten. Men det er mest for kos.

Gjest Kira06
Skrevet

Datteren min blir 10 mnd på søndag, og de siste to mnd (cirka) har jeg kun ammet morgen og kveld. Hun er rett og slett ikke interessert i mer. Så da blir det to ganger i døgnet her...

Skrevet

sluttet å amme min i fjor da hun var 10 mnd.

Hun ville ikke ha mer.

Ammet henne flere ganger dagen, men kun små super.

Men så var det veldig varmt i fjor på denne tiden. I år er det mildt i forhold til i år.

Skrevet

Nattmorran (fem-tida), morran (halv åtte), ettermiddagen (14-15-tida), kvelden (ca sju) og senkvelden (elleve-tida). Og evnt hvis han tar seg en sup eller åtte (...) om natten.

Det var oftere enn jeg trodde, gitt! Han er 10 mnd.

Skrevet

Lillemor er snart 10 mnd og får pupp ca fire ganger om dagen. Morgen og kveld + to ganger i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...