Nillebs Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Hei alle! Har ikke vært i gang med å prøve å bli graviditet lenger enn april, men siden da har syklusen min hatt helt varierende lengder, alt fra 28-35 dager. Jeg har vanskelig for å regne ut EL og dermed "time" ting best mulig.. I dag er det 34 dager siden forrige mens.syklus' 1. dag, gangen før der gikk det 28, før der 35. Testet negativ på graviditetstest i går, strips fra quicktest.no. Selv om jeg ikke stresser eller har travlt med å bli gravid, så liker jeg ikke det at jeg Ikke har "kontroll på ting"... Det gjør meg ganske frustrert. Overveier å investere i en fertilitetsmonitor, men synes de er ganske dyre. Lurer derfor på hvilke erfaringer dere andre har, og om noen evt. har en til salg (nevn gjerne prisen i så fall) Takk til alle, fortsatt god sommer!
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kan iallefall trygt anbefale den ) Jeg ble gravid takket være min !! Jeg hadde relativt stabile sykluser på ca.32 dager. Ble gravid i mars, da var plutselig EL ikke før på dag 26, mot vanligvis dag 16, så hadde det ikke vært for monitoren, så hadde kosen den mnd vært "ferdig" en uke FØR el... hehe.. Det som er så bra med den, er jo at den viser dager med forhøyet mulighet for unnfangelse, og ikke kun EL. (etter 2,5 år og 2 MA er ikke sexlivet spes spontant lengre...) Brukte forøvrig min monitor i ca 5 mnd før jeg ble gravid,. Mannen min (sjømann) var borte i 3 av de 5 mnd, så ble egentlig gravid i 2.pp etter monitoren ble tatt i bruk. Jeg har ikke min lenger da... Lykke til !!
Nillebs Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2010 Takk for svar, for håpe andre også har like gode erfaringer! Og takk for "lykken" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå