Lillen78 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Kjøpte meg sea-band på helsekost butikk i går... Har slitt utrolig med kvalme... opp og ned hele dagen er slitsomt! Hadde hørt tips om disse armbåndene, og i nøden forsøker vi jo det meste! Tok dem på i går ettermiddag, og siden da har jeg ikke hatt den samme kvalme-følelsen som tidligere =) HERLIG! Kan anbefale dem til dere andre som sliter med kvalme! De er verdt de 268kr jeg måtte punge ut for dem =)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kjøpte slik magnet-bånd på apoteket. Der kostet det rundt kr 150,-. Itillegg fungerer også sjokomelk veldig bra
Vera 83 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Har og kjøpt de båndene,synes ikke de funker. Er dårlig hele dager.Vet ikke hva jeg skal gjøre,reiser på ferie på mandag... Noen råd?
Snøfnugg75 Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Ingefær-te! Ginger lemon tea, kjøpt på helsekost. eller vanlig ingefær som du skjærer opp og legg i varmt vatn og drikk det som te. Et lite og ofte, noko du har lyst på, FØR du kjenner at kvalmen kjem. Mariekjeks funkar også... Akupunktur hjelper også- men det er nok kanskje vanskelig på ferie...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Spis ofte. Helst hver 2-3 time slik at magen har noe å gå på hele tiden. Trenger ikke være mer enn et eple el. Drikk også mye vann. Håper ferien blir bra og at tipset hjelper;) Jeg sliter med det samme. Å for all del,- NOK SØVN!! Jeg blir kvalm hvis jeg sover for lite. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå