Gå til innhold

Husk dette når dere har fødd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta med dere eget ammeinnlegg til sykehusopphold, og bind som dere trives med, spess til hjem turem, egen erfaring med detta , lurt å huske.

Etter tre fødsler, så har jeg erfaring, husk å ta knipeøvelse oftere enn du husker, ikke glem det, vikig:) for senere i livet også!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sant! Ble helt overrasket sist jeg var inne på Føden, hadde heldigvis en hel pakke med ammeinnlegg med meg, men midt å natten var jeg oppe og da traff jeg ei dame som var trøtt og sliten og i diskusjon med pleierne. Hun var klissvåt av melken som rant, men hadde ikke med innlegg (vet ikke om hun var førstegangs eller bare hadde glemt, eller trodde sykehuset hadde.). Pleierne hadde ingenting de kunne gi henne , de stod og lurte på om de kunne klippe opp en bleie og legge inn - så endte med at jeg gikk bort og ga henne ett par av mine innlegg.

MEN, alt annet hadde de til oss, var kun ammeinnlegg som ikke ble tilbudt meg, da jeg var der..heldigvis er det jo apotek på sykehuset, så på dagtid er det jo ikke noe problem (bare husk å ta med lommeboka:))

Skrevet

Jeg har fått beskjed av mamma om at jeg burde ta en av de engangstrusene man får på sykeuset, klippe vekk skrittet, dra den opp så den ligger rundt puppene og ha i bind! At det er det beste å bruke?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

jeg syntes at de trusebleiene de har er veldig ålreit når jeg er på sykehuset jeg.

Men helt klart greit å ta med ammeinnlegg ja. Jeg hadde som førstegangsfødende ikke tenkt at man kunne begynne å lekke melk alt mens man var på sykehuset :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...