Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Når musklaturen vil bli normal der nede etter fødsel?? Jeg hadde ikke kontroll på den etter fødsel.. Det rant før jeg kom på do..Måtte ta "sats" fra jeg tok av trusa til og hoppe på do.. Nå 17dager etter fødsel har jeg ikke det problemet lengre heldigvis. Men jeg klarer ikke knipe igjen stråla når er på do :S Kniper så ofte jeg kan og husker på det her.. Når vil det bli normalt igjen??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 De sier jo at det tar omtrent 6 uker før kroppen normaliseres igjen etter fødsel, dvs at livmoren har trukket seg helt tilbake og gjerne magemusklene også. Bekkenmuskulaturen vil kanskje være svak ganske mye lenger, og det å klemme av strålen når du tisser så kort tid etter fødsel er kanskje å være vel optimistisk spesielt hvis du slet med å holde igjen i det hele tatt til å begynne med. Det anbefales jo å trene bekkenmuskulaturen hver dag i 6 mnd, og deretter holde det ved like ved å trene 3 ganger i uken etterpå. Så det kan ta flere mnd før den blir normal, og kanskje til og med sterkere enn før hvis man er flink til å trene. Bare knip i vei, så blir det bedre etterhvert Du har jo nettopp født
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2010 Ja jeg er optimist hehe.... Ja men da er det jo greit.. Da har jeg fått "bekreftet" at det tar tid. Så da er det ikke noe "feil" med meg
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Du har jo allerede blitt sterkere hvis du nå slipper å løpe på do, med en gang du kjenner noe, fordi du ikke klarer å holde igjen
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2010 Ja,har jo det Så det går jo fremover da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå