Mikatta Skrevet 16. juli 2010 #1 Del Skrevet 16. juli 2010 Da var dagen kommet at det var min tur til å skrive her, og jeg er super glad for dette lille underet jeg har i magen. Er 31 år og venter min første, er fra Vestfold. Har vært inne på siden tidligere da min yngre søster på 22 var gravid for 3 år siden av ren nysgjerrighet, og kanskje underbevisst for å forberede meg selv... Er samboer og har vært sammen med samboeren min i 15 år, så nå gleder vi oss stort til lille nurket kommer og forandring i hverdagen og masse glede. Symptomer: Har vært helt ufattelig trøtt og sovet meg gjennom svangerskapet frem til nå. Føles som jeg er i en boble:) Er litt mer våken nå, bare litt trøtt. Har ikke vært noe kvalm enda(takk og pris for det), og håper det fortsetter sånn. Var grådig sulten for to uker siden, men det har gitt seg litt nå, men fyser på merkelige ting innimellom jeg aldri har likt før...Er oppblåst og puppene har blitt større. Merkes godt siden jeg alltid har hatt "myggstikk". Var på ultralyd i uke 6, og hjertet slo og alt stod bra til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142096171-ny-her-uke-86/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå