Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg mail fra CFC at de har satt meg opp på telefon samtale den 29. denne mnd. Nå begynner det hele å føles ekte. Det er ikke bare tanker lenger, jeg skal _virkelig_ gjøre dette! Og forhåpentligvis snart bli mamma!! *gliiise*

Tenkte jeg ville sette meg ned å skrive opp noen spørsmål, men det står jammen meg helt stilt. Hva snakker man om i slike samtaler? Er det noe jeg BØR spørre om? Hva kommer de til å spør meg om?

Har fått med meg det at samtalene med CFC går rimelig kjapt unna, så da er det jo greit å være litt forberedt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142095702-avtalt-samtale-med-cfc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!

Ja, det lønner seg å ha spørsmålene klare, for før du har fått tenkt deg om er samtalen plutselig over. De kommer sikkert til å spørre om hvordan syklusene dine er og om eventuelle sykdommer/problemer som kan ha innvirkning, hvordan eggstokkene og livmor ser ut.

Hadde noen inseminasjoner på Stork først, før jeg gikk over til CFC. Jeg kontaktet dem for å høre om jeg burde gå over til IVF. Så jeg har ikke hatt den begynnersamtalen med dem. Han fikk vite om mine sykdommer o.l, vi snakket om IVF kontra inseminasjon, og han kom med sine råd. Var over på 5 min.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...