Gå til innhold

Hei er det noen som kan spå meg snart !!!!! gir opp snart da vel :-)

Anbefalte innlegg

Hei er 45 år og er født 22.2.65 og min mann er født 20.4.58 vi har 5 barn fra før . jeg har 3 fra et tidligere forhold og så har jeg og min mann 2 barn fra før. siste er 6.5 år. det er 4 gutter og 1 jente.Jeg prøver å bli gravid har prøvd i over 3 mnd. har gått på pergo i 5 dager og skal ha et opphold nå.Kan du se om jeg blir gravid og om hva det blir. Har egentlig gitt opp men vurderer eggdonasjon, er det noen som vet hvor mye det koster i russland. Men ønsker meg mest mitt eget barn. men hvis jeg ikke klarer så er eggdonasjon en mulighet håper virkelig det er noen som svarer Klem :-)

Fortsetter under...

Beklager assa, men 45 år? flere barn? Hadde du fått nå så er du 60 år når barnet er 15 år.. Karnsje på sykehjem innen barnet runder 20 år, man vet aldri.. noen eldres å dør tidlig, andre sent.. Tenk på unga!

Hei, det har ikke jeg skrevet vel. Hvis jeg blir gravid med eggdonasjon er vel barnet mitt herregud for noe tull da, det er vel ikke noe forskjell det.Så hvis jeg blir gravid med eggdonasjon er barnet sååååååå veldig velkommen og kjempe ønsket hos oss. Men jeg skal prøve noen mnd selv først .Må spare penger også !!!!!!!! Men hadde jeg hatt penger nok hadde jeg bestilt time nååååå

Annonse

Hei!

Syns du er tøff jeg.

Jeg har en arbeidskollega som var 42 når ho fikk sitt første barn. Å det går super bra...

Å til dere som kritiserer vil jeg bare si,at denne damen kjenner kroppen sin og helsa si og alt i livet sitt bedre enn noen andre. Så hvis ho føler ho vil og klarer ett barn til så er det bare flott.. skam dere som kritiserer. dere vet ikke engang hvem denne damen er. å for alt vi vet kan ho være i super form å bli en kjempe sprek mamma til en 15 år gammel gutt eller jente når ho er 60... blir kvalm av slike som kritiserer.

Gå for det du føler for å gjøre!!!!!!!!!!!!!

Alder har da lite å si... men min mening er at om man blir gravid, uansett alder er jo det en bra ting... men om man må ty til prøverør, eggdonasjon osv når du er bikka 35 ++... så nei.. Er en grunn til at man ikke blir gravid så lett etter en viss alder, meninga er vel at da skal man ikke ha barn spør du meg..

Tysen takk for støtte!!!!! jeg føler meg ikke gammel og sliten. har 4 barn hjemme 3 gutter i alder 17.13.8.5 .og en jente 6.5 år og de er kjempe flinke til å hjelpe mamman sin og hverandre. en kjempe fin gjeng :-)

Syntes du skal kjøre på jeg, klrysser fingrene for deg :)

Moren min var 40 når hun fikk meg, har aldri følt at det har hemmet meg på noen måte. selv er jeg 23 nå:)

Håper det ordner seg for deg:)

Ha en riktig fin dag videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...