Gå til innhold

Negativ test til tross for 11 dager på "overtid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg har forstått dette riktig.Hadde siste TR 4. juni, og er ganske regelmessig. Hadde ifølge EL kalkulatur EL rundt den 20 juni. Forventet da TR rundt den 4 juli, da jeg hvet det er ganske vanlig å ikke bli gravid på første forsøk. Men her sitter jeg da, 11 dager etter IKM og 3 negative gravidtester senere, tok siste test i går...som var NEGATIV. Hvis jeg skulle mot formodning vært gravid nå hadde jeg vært 5+4 dager, og skulle da ialefall ha produsert nok HCG til at jeg skulle fått en positiv test mener jeg...og siden jeg har hatt reglemessig TR siden jeg var 15 år så sitter jeg her og venter...og venter...er det noen i lignende situasjon,tips,råd,erfaringer,let me know...

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tr 4. juni, el 18 juni og ikm 2. juli. Testet 6. juli, negativ, og fikk positiv, ganske svak den 10. juli. CB digital viste gravid den 11.juli. Mange kan få sent positivt svar, enten kommer mensen, eller så kommer den ikke. Føler du noen tegn på at du er gravid? Krysser fingrene for deg :-)

Tenk at mensen kommer, gjør den ikke det, så test om to-tre dager :-)

Skrevet

mhm...nei egentlig ikke, men det gjorde jeg ikke da jeg gikk gravid med førstemann heller,bortsett fra at TR uteble...får vel bare være tolmodig å vente,takk for svar, og lykke til med magen:)

Skrevet

Tusen takk, krysser fingrene for deg og sender maaaasse babystøv ***** :-)

Gi beskjed når du tester på nytt :-)

Skrevet

skal prøve å bruke det babystøvet fornuftig:) skal gi beskjed sporenstreks om det er noe nytt:) spennende tider:)

Skrevet

:-D Veldig spennende :-) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...