indigo25 Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Er de litt tidlig å kjøpe vogn når man er 23 uker på vei? Vet hvilken vogn jeg vil ha og vet også at det er opp til 10 ukers leveringstid på flere av fargene. Men så er det det med at man aldri vet og hvis det går galt, så sitter man der med ei vogn som mest sannsynlig ikke gjør sorgen noe bedre... Hva gjør dere?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Her kjøpte vi vogn på salg da jeg var tre uker på vei. hehe En til skulle vi jo ha uansett så. Så nå står den tildekt innpå et rom så den ikke støver ned.
*Nøtta* Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Vi kommer nok til å bestille vogn nå i begynnelsen/midten av August. Har nå tittet på de nye farvene som kommer til høsten og tror jeg har bestemt meg for hvilken "vi" vil ha (hehehe,her har jeg mye jeg skulle sagt.. ;-p ) så da er jeg bare spent på hvor lang leveringstid de nye fargene vil ha. Butikken her sa at det kunne gå litt lengre tid enn 2010 modellene. jeg er akkurat 6 mnder idag...
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 forrige gang kjøpte vi vogn da jeg var 10 uker på vei. da kjøpte jeg brukt fra søskenbarnet mitt. Denne gangen kjøpte vi denne uken (uke 19) fordi vi var i sverige, og vogna kosta 2300 mindre der enn den gjør hjemme... hvis man skal la være å kjøpe vogn frem til man er sikker på at ikkeno går galt så kan man jo ikke kjøpe vogn. punktum. barnet kan jo teoretisk sett dø i magen ved termin, eller etterpå i krybbedød osv... men hva er oddsen liksom? kjøp vogna du=) hvis du venter med alt til du er høygravid er det 100 ganger mer slitsomt å få alt på stell uansett....
Sunshine med småtroll:) Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Har vært å sett på vogner, men vi skal ut å kjøpe i september. Har termin i begynnelsen av november.
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Som du selv sier, så har noen vogner lang bestillingstid, så sjekk den du vil ha. Jeg vil iallefall ha vognen i hus 1-2 mnd før fødsel, så den får luftet seg godt. Husk at vognene blir innepakket som "ferskvare" og står på store lagre, så de kan lukte ganske sterkt av gummi, plast, fargestoffer o.l. Min forrige vogn brukte ca 6 uker på å "miste" lukten.. Gler meg til å kjøpe vogn )
Ziz Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har termin i mndskifte oktober/november og kommer til å bestille min vogn nå rett etter fellesferien. Det er 6-8 ukers leveringstid, og da er vi i midten av oktober alt. Egentlig er jeg litt sent ute, men får ikke bestilt nå da emmaljunga har ferie og stengt.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kjøpte min da jeg var hmmm... 18 uker ca, pg av salg
indigo25 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det er nok mye som tyder på at vogna blir bestilt i nærmeste fremtid ja. Har satt kjøpet på vent til uke 25 og da blir det en teutoniavogn:) Håper den svarer til forventningene:) Man har jo aldri noen garanti for at det skal gå bra med babyen, og det er sikkert ikke vanskelig å selge en ny vogn heller... krysser fingrene for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå