Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Linda!!!

Så koseligt, reiner med at det er din første ;))

Dette er min 3, var 19 da jeg fødte første gang, følte meg ganske ung som mor, men ser nå i ettertid at d bare var jeg som følte at andre så på meg som en liten jente, husker jeg gikk i barselgruppe med ei som var 15 år eldre enn meg, å tenkte hjelp hun kan da ikke like meg...men det var mine tanker.

Jentene mine blir 8 og 12 år nå i år, så jeg skal jammen meg nyte den lille ;)

Håper allt står bra til med deg, har du andre veninner som skal ha baby?

Annonse

Hei!

Ja, det er en del fra sandnes/stanvager/bryne området md termin november/desember her inne. Vi har allerede hatt ett treff i stavanger, og tror det planlegges et nytt treff ila neste uke :-) Så det er bare å kaste seg på :-)

Det er oppretten en FB-gruppe for de med termin i nov/des, men du kan jo fint være med selv om du skal ha i januar :-) Det er jo bare koselig! FB-gruppen heter 11/12 2010...er litt vanskelig å finne, men om du ser gjennom alle gruppene som kommer opp når du søker på det så ligger den litt mot slutten tror jeg. Gjorde iallefall det da jeg meldte meg inn...der er det planlagt et treff :-) Ellers tror jeg treffene blir lagt ut på BIM-treff på denne siden...men ser at det ikke har kommet opp noe enda.

Annonse

hei minnimus 83 :-) jeg er fra vest i byen like ved Toyota :-) vi får prøve å få til et møte de som vil fra Haugesund mot slutten. Det var en virkelig suksess sist svangerskap, og vi møtes masse og går turer, stikker på byen etc enda :-) gruer meg til de begynner på jobb igjen mens jeg går rundt å venter nr to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...