Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...etter eit kort opphald på "gravide slitere". Eg vart utruleg nok gravid på naturmetoden medan me venta på 2. fryseforsøk i vår. Gleda varte i 13 veker. Då vart det oppdaga at det ikkje hadde vore liv i magen dei siste ca 4 vekene. Tøft å få slik beskjed når me var byrja å tru og gle oss over at dette såg ut til å gå bra!

Eg reknar ikkje med å få mange sjansar til å bli gravid på eigahand, pga PCO. Så no må me nok få time til nytt fryseforsøk. Håpar det ikkje må gå veldig lang tid før me slepp til! Klinikken er sjølvsagt sommarstengt no - og får ikkje snakka med dei før langt ut i august...

Me får satsa på at hausten blir god med positive resultat for både oss og alle andre som er i gong/skal i gong med forsøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Meg1972!

Har nesten ikke vært her inne i det siste, da vi selv har hatt en liten pause siden mars. Men så til min store glede du var blitt gravid av deg selv da jeg var en rask tur innom for litt siden. Så utrolig urettferdig at det skulle ende på den måten, og spesielt etter at man utrolig nok har klart det selv. Ord blir fattige i en slik situasjon. Jeg ville bare gi deg en trøsteklem, og ønske deg en god sommer til tross for alt. Håper dere kan komme sterkt tilbake til høsten, og at den sitter på neste forsøk!!!

*trøsteklem sendes herved*

Skrevet

Takk, Vår tur?:) !

Eg byrjar å sjå lysare på livet igjen no, sjølv om det sjølvsagt tar tid å bearbeida det som har skjedd. Men har håp om at eg skal greia å bli gravid igjen. Men må nok til med IVF igjen, har 4 egg på frys. Reknar ikkje med å få mange sjansar på naturmetoden...

Me hadde vel fryseforsøk på same tid i mars. Håpar både du og eg kjem sterkare tilbake til hausten og får vellukka forsøk som resulterer i familieauke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...