Gå til innhold

Tuslar tilbake til "assistert befruktning", eg då... :-(

Meg1972

Anbefalte innlegg

Gleda over å ha blitt gravid på naturmetoden medan me venta på 2. fryseforsøk varte i 13 veker. Då vart det oppdaga at det ikkje hadde vore liv i magen dei siste ca 4 vekene.

Dette kom fullstendig uventa. Ingen kjekk situasjon no når me var byrja å tru og gleda oss over at dette såg ut til å gå bra...

Ynskjer alle dykk andre gravide slitarar lukke til vidare! Eg har slett ikkje tenkt å gje opp - og håpar å koma tilbake her i løpet av hausten. Men det kjem jo an på kva kroppen vil og kor tidleg me får time til nytt fryseforsøk... Reknar ikkje med me får mange fleire sjansar til å få dette til på naturmetoden.

Fortsetter under...

Uff. nei nå ble jeg veldig veldig lei meg når jeg leste dette, trodde det skulle gå veien for dere nå.........

Ikke mye man kan si for og trøste, men oversender mange varme tanker og masse masse trøsteklemmer. Håper vi ser deg her inne igjen om ikke så lenge......

Du og jeg som hadde fått det til på gamlemetoden, skulle jo følge hverandre ut tiden. Jeg er selv 13+1 i dag.......

Varme klemmer fra meg

Sender deg en trøsteklem jeg, det var ikke hyggelige nyheter... Så urettferdig at vi skal måtte gå gjennom så mye vondt for å få oppfylt drømmen om å bli mamma.

Godt å høre at du ikke gir opp selv om du har det tøft nå, vi får heie hverandre videre! Lykke til!

:o)

Takk for varmande ord! Eg var litt usikker på om eg skulle skriva eit slikt trist innlegg. Syns sjølv det er kjekkast å høyra dei gode historiane her og vil jo ikkje vera med på å gjera andre nedtrykte av å lesa min historie... Men så er det jo godt å få "letta litt på trykket" ved å skriva nokre ord...

Tirilgirl: Ja, me to som greidde dette på eigahand låg vel likt i løypa og eg skulle hatt termin ca same tid som deg. Hadde vore kjekt å følgt kvarandre heilt i mål! No må jo dette gå bra med deg - det er nok at det ikkje lukkast for ein av oss. Gratulerer med flott resultat på duotesten, forresten - såg det du skriv i tråden din! Lukke til vidare :-) Eg kjem nok til å vera innom for å følga med på korleis det går med deg!

Håp i 2010?: Eg ser på profilen din at du har hatt langt tøffare tak enn det eg har hatt så langt. Det skal ikkje vera lett dette her... Me får heia kvarandre fram!!! Håpar du finn ut av dette og får hjelp. Og måtte me begge få oppleva positiv test som resulterer i eit lite nurk!

Ein trøsteklem frå meg - kjenner altfor godt følelsen! Me oppdaga MA i veke 8, så var ikkje så langt som deg, men veldig, veldig vond følelse. Men du har i alle fall bevist at du kan bli gravid og det er viktig! Sjølv vart eg gravid med tvillingar på neste forsøk etter MAen og det gjekk heilt komplikasjonsfritt - så stå på og masse lukkeønskingar når de skal igang med forsøk igjen;)

Klem

Annonse

Uff, så trist! Vet ikke hva jeg skal si, ikke mange ord som blir fornuftige når slikt skjer. Det blir liksom ikke som en "vanlig" SA når det er slitere som rammes heller. Om det finnes noe trøst så må nå det være at du ble gravid da, men uff så fælt å oppleve noe slikt. Lykke til med fryseforsøkene i hvert fall, håper at du kommer tilbake hit.

Takk for varmande ord, alle saman!

Me syns det er urettferdig at me må oppleva dette etter å ha streva med å bli gravid. Men dette er no tungt uansett kven som opplever det. Men det vert litt ekstra vanskeleg for oss som ikkje har ein ny sjanse kvar månad (eg har PCO). Og no er det litt i det blå kva som skjer vidare. Har eit lite håp inst inne om at kroppen skal innbilla seg at den er "normal" etter dette og koma med ein eggløysing - men veit at dette mest truleg ikkje skjer... Men eg har godt håp om at eg kan bli gravid fleire gonger!

No skal me snart ha ferie, reisa vekk litt og prøva å ha det kjekt saman og få tankane over på andre ting. Eg er heldig og har ein flott mann og me greier begge å snakka skikkeleg om det som har skjedd. Det er godt for oss begge to i ei tung tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...