Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm...jeg tror jeg har fått en svak strek på CB....er det noe sted jeg kan legge ut bilde sånn at jeg får sjekket om jeg ser syner eller ikke...?

(Løp og kjøpte en CB Digital, men må liksom vente litt da - kan jo ikke bare måtte på do med en gang igjen.....!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge ut bilder på profilen din, med link til oss her inne :)

LYKKE TIL :)

Skrevet

ja vi vil se :D:D

Skrevet

Jaaa, legg ut link, så får vi se, ha tålmodighet me neste test til i morgen tidlig :-)

Skrevet

jeg ville sagt positiv :D den har rett størrelse og alt :D test igjen om 3 dager og se hva testen viser da. visker et stille gratulerer jeg :) si ifra med engang du har testet på nytt :D:D holder du urinen inne i 2-3 timer skal det faktisk være nok. når hadde du IKM?

Skrevet

Ifølge egne (og sikkert statistisk kjempekorrekte...hehe) beregninger...så har jeg ikke IKM før til søndag, mandag eller tirsdag! :-O

Men da er det ikke bare jeg som ser den, da?????

Kan det virkelig hende at jeg ikke er gal...

Herregud....har lyst å legge meg NÅ, sånn at jeg kan test i morgen...hehe..

Skrevet

he he lykke til å få sove du :P jeg så den før jeg forstørret bilde. den er svak men ingen skyggestrek det der. hvis du ser i bruksanvisningen så er den faktisk ganske positiv når det kommer til di svake strekene :)

Skrevet

...Oh God...du har rett! Jeg kommer ikke til å få sove...! :-/

Gubben kommer hjem etterpå...vet ikke om jeg skal fortelle enda.. tror jeg mååå ta den digitale først.... ! :-O

*herregud*

Skrevet

gi han den testen du har tatt og ser han det så kan du forsiktig begynne å juble :D

Skrevet

tar du den digitale i kveld da?

Skrevet

...jeg har veldig veldig lyst å ta den ikveld, ja...

MÅ ta den senest i morgen tidlig...skal egentlig ut å ølle med ei venninne i morgen etter jobb...og vil gjerne vite om jeg trenger en unnskyldning. :-/

Skrevet

Jeg må få si at den der var da bra tydelig i mine øyne, syns du skal ta det helt med ro, begynn å finn på en unnskyldning til venninnen din og legg deg å såv :-) Ta testen imorgen, tipper det står gravid der :-D Visker ett stille Gratulerer, med STOR G :-D

Skrevet

Huff, tenkte ikke på at d skal være ett pluss, ikke like tydelig da som jeg trodde :-P Men man ser at det er en strek der, test imorgen du og MASSE lykke til :-) <3

Skrevet

Ja...det er liksom den plussen, da...ugh.

Jeg tar det med "ro" ikveld, og tester i morgen tidlig....

(...kan fort bli i natt, det, kjenner jeg meg selv rett....!) :-D

Skrevet

Husk at du enda ikke har ikm før om noen dager, jeg anbefaler deg egentlig til å vente til da, ha is i magen, vet det er nervepirrende... :-)

Skrevet

Vet du har rett....men vet at det greier jeg ikke! ;-)

Men jeg skriver her så snaaart jeg har testet igjen.. :-D

Skrevet

Gleder oss, krysser fingrer og tær :-)

Skrevet

ha,ha som jeg kjenner meg igjen!

Har du flere tester liggende i tilfelle du blir like klok?

Til i morgen?

Lykke til, jeg heier på at testen din blir enda sterkere:-)

Skrevet

Farsken, kanskje jeg misforsto...trodde du skulle kjøre på med enda en test senere i kveld jeg..

Jeg testet pos 9 dpo, jeg svidde av plenty av tester av ymse slag:-)

Tror det kan være individuelle forskjeller på samme merke, jeg fikk pos,skyggestrek,neg + maaaange positive tester. Så ikke fortvil, det er tidlig enda, men testen din ser lovende ut!

Skrevet

Hvordan gikk det? Du må jo sette klokka på ringing slik at du får testet tidlig :)

Skrevet

vist du klarer å vente 2 døgn, eller til i morra tidlig så kan det hende du får enda mere klart svar.. lykke til ;)

Skrevet

ps: ikke stol på cb digetal om du får negativ, ei venninne av meg gjorde det, og ho var gravid ...tenke bare jeg skulle si det..

Skrevet

...tok en CB Digital i morges.

Svaret kan vel ikke bli veldig mye klarere..

Gravid! :-O :-O

Jeg leter fremdeles etter den "Ikke" som vanligvis står foran....

...og lurer fælt på hvordan jeg skal fortelle dette...!

Ringe nå...eller vente til jeg kommer hjem...eller...

Gjest jompaogmamma
Skrevet

Gratulerer så masse med spire i magen :) Lykke til videre...

Vent til du kommer hjem,så du får sett reaksjonen hans :))) Det er noe du ikke vil gå glipp av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...