Gå til innhold

Østfoldinger med termin i Januar....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg fikk innkallingen min tidlig. Men jeg var tidlig på første kontroll hos legen og da, fikk nok inkalling til ultralyd i posten når jeg var rundt 8 uker.

Er 13+1 uker nå, skal til Fredrikstad på UL den 23 August.

Gleder meg! Tiden går sååååå sakte.

Hmm... Var jo hos legen i uke ti så de har jo hatt noen uker på seg. Er så typisk min flaks at jeg er en sånn som er glemt, haha. Tror jeg ringer på mandag og hører jeg. Hadde vært så moro med en dato lissom :) Noe å glede seg til :P

Hmm... Var jo hos legen i uke ti så de har jo hatt noen uker på seg. Er så typisk min flaks at jeg er en sånn som er glemt, haha. Tror jeg ringer på mandag og hører jeg. Hadde vært så moro med en dato lissom :) Noe å glede seg til :P

Jeg har ikke fått noen innkalling, men det henger kanskje sammen med at jeg ikke har vært på første svangerskapskontroll enda heller:o)

Har vært på 2 tidlige UL privat siden jeg mistet i vinter.

Skal på første kontroll hos min lege mandag 26. juli. Gidder ikke gå til jordmor denne gangen, hun var ganske rar. Da pappaen var med på en svangerskapskontroll med førstemann spurte han på spøk etter at vi kom ut "er hun alltid full på disse kontrollene eller"???

Det var en spøk, men illustrerer nok at hun er "litt" snodig, hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...