Gå til innhold

Har du og mannen/samboeren deres kredittkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tilfelle...vet dere til enhver tid hva den andre bruker kortet på?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, begge har. Nei, jeg har ikke vanligvis oversikt over hva hun måtte bruke av kreditter.

Skrevet

Ja, vi har begge kredittkort. De brukes for det meste når vi er i utlandet (da dette er sikrest) eller når vi bestiller ting over nett, bestiller hoteller, flybilletter ol.

Nei, jeg aner ikke alltid hva han bruker penger på, og det interesserer meg heller ikke. Han vet heller ikke alltid hva jeg bruker penger på:-) Vi bruker ikke kredittkortene annet enn når det er mer sikkert eller enklere.

Skrevet

Ingen av oss har. Har aldri hatt behov for heller...

Skrevet

Mannen har. Han bruker det stort sett til å handle på nett og til jobbreiser. Jeg har aldri kontroll på hva han bruker kortet til, men jeg vet han er så økonomisk at han aldri bruker penger han ikke har og han betaler alltid kredittkortregningene før det begynner å få renter.

Skrevet

Mannen har, men bruker det sjelden. Stort sett bare på reiser.

Annonse

Skrevet

Ja, vi har et felles kredittkort i bakhånd som vi feks bruker til netthandel, reiser ol. Men vi betaler det alltid ut før det rentes og stort sett lite brukt generelt ellers. Har brukt det i krisen hvis bankkortet har streiket eller har vært glemt igjen ( hender vi tar det kortet ut av lommeboka og glemmer i feks jakkelomme eller bukselomme).

Har full kontroll og oversikt, tross alt gift og har felles økonomi og ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...