Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke meninga å komme med skremsel, men må bare dele det med noen. Er så vondt, og det blir aldri tomt for tårer. Etterhvert vil fornuften bli tydeligere, og jeg vil se at fosteret antageligvis ikke var levedyktig. Men akkurat nå er det bare et stort tap.

Vi satser nok på å bli gravide igjen så fort som mulig, men det føles tungt å skulle på'n igjen. Men når ting går bra og vi får holde babyen, så vil lykken bli komplett.

Lykke til videre damer! Håper jeg snart kommer inn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Veldig trist, håper du blir fort gravid, masse babystøv til dere!

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

Skrevet

Trist å lese. :( Ta vare på hverandre, og lykke til videre!

Skrevet

Så trist :( Skjedde med meg for ca to uker siden. Det var veldig trist og uvirkelig de første dagene, men jeg kom fort over det og er klar for å prøve på nytt. Håper det går bra med deg og at du ikke tar det altfor tungt. Ta vare på deg selv og lykke til med neste forsøk :)

Skrevet

8 uker. Nå er alle restene fjernet, og jeg må bare prøve å se fremover. Takk for babystøv!

Skrevet

Tusen takk. Er jo veldig tungt å tenke på det, men må prøve å bare se fremover, og ikke være redd for å prøve igjen. Lykke il til deg også. Håper vi slipper gjennom dette gjen!

Skrevet

Kjære deg. Skjønner hvordan du har det. Når man har kommet så langt som i uke 8 har man rukket å begynne å glede seg, og man har sett for seg hvordan fremtiden kommer til å bli med en liten baby. Og da er det ekstra vondt når disse drømmene blir revet bort. Jeg mistet selv i uke 10, og hvet år når termindatoen min kommer blir jeg enda litt trist.

Men nå, fire år etter, er jeg 27+6, og er glad for at det er dette barnet som skal bli mitt første, og som jeg og min kjære har skapt sammen. Husk at når du blir gravid igjen har du rett til ekstra oppfølging og tidlige ultralyder (jeg hadde en i uke 6 og en i uke 12) sånn at du skal føle deg helt trygg på at denne gangen går det bra :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Huff da:( Det er vondt å miste men som du selv sier,- den var ikke levedyktig. Heldigvis er naturen behjelpelig når man ikke kan finne slik ut selv. Det er en mening med alt. Lykke til videre :)

Skrevet

spontanaborterte da jeg var 15 så vet hvordan det er selvom du sikkert planla å bli gravid å for meg var det mer tilfeldig. er nå gravid igjen som 17 åring å er liv redd for å abortere igjen men får krysse fingrene.

håper du blir fort gravid igjen.

lykke til:)

Skrevet

Det kan virke som en mager trøst at du sikkert blir gravid igjen, i og med at du nå vet at du kan. Sjøl mista jeg tidlig i vinter etter elleve uker, og nå er jeg sju uker på vei igjen. Håper det kan være til trøst og inspirasjon. Det aller viktigste er å ikke bli stressa i den nye prøveperioden;vanskelig ā leve etter, men likevel viktig å etterstrebe. Fingre kryssa for deg!

Skrevet

Gratulerer med svangerskapet ditt! Så godt å ha kommet så lant :o)

Jeg visste ikke at det var bedre oppfølgng etter å ha mistet. Så godt! Kommer til å være veldig nervøs når vi skal på'n igjen. Takk! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...