Gå til innhold

Clear blue digital- noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager etter IKM testet jeg negativit med clear blue digital graviditetstest. Jeg hadde egentlig en følelse av å være gravid, men den gang ei tenkte jeg. Nå er det 5 dager etter IKM og jeg føler meg fortsatt gravid men ikke noen mens.... (Stikker litt nedentil, hodeverk og litt stikninger i puppene)

jeg har ei jente fra før og med henne testet jeg en veldig svak positiv strek på billig tester både 5 og 8 dager etter IKM, men positivt test på clear blue digital 9 dager etter IKM. Kan det være at jeg har for lite graviditetshormon til å teste positivt på digital test enda? Jeg tenkte kanskje de viste 100% sikkert etter IKM siden det står på dem at man kan teste inntil 4 dager før IKM.

Noen som har opplevd det samme, men likevel vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det, men har hørt at Clearblue trenger noe mer HGC for å slå ut enn endel andre tester. Lykke til!

Skrevet

Har heller ikke opplevd dette, men kan være verdt ett forsøk å prøve å teste igjen om et par dager? spenndende! *krysser fingrene for deg*

Vet noen forresten om digitale tester trenger mer hcg enn de vanlige testene for å slå ut? Synest å ha hørt dette en eller annen plass..

Skrevet

Clear Blue digital er en av testene på markedet som trenger lite hcg for å slå ut. Man kan teste 4 dagerfør IKM med den, og få et relativt pålitelig svar.

Min erfaring er at CB(vanlig) er den testen som slår tidligst ut

Skrevet

Og hvor tidlig CB digital ville slått ut vet jeg ikke, for jeg tok ikke den før jeg var flere dager over IKM

Skrevet

Jepp- jeg får teste igjen om noen dager hvis ikke tante rød dukker opp... time will show...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...