Gå til innhold

Hei alle sammen!

❤lilleprinsentilmamma❤

Anbefalte innlegg

Hei ,

jeg er 13 uker og 4 dager på vei og har termin 22 januar. Ble veldig glad da jeg så at det var så mange andre som har termin i januar:-)

Jeg bor for tiden i Paris , men skal hjem til Oslo å føde. Legen min har søkt om fødeplass på Ullevål , for meg... Håper virkelig at jeg får plass!

Jeg har allerede vært på 2 ultralyder her i Paris. Det var helt fantstisk å høre hjertelyden og å se hvordan min lille prins/prinsesse vokser. Jeg hadde min første UL i uke 7 , veldig tidlig men det er slik de gjør det her nede. Min andre UL var i uke 12. Gleder meg enormt til neste gang , da får jeg vite om det blir gutt eller jente:-)

Jeg kommer hjem en tur til Oslo i august og da blir kontroll ol , pluss evt UL i uke 19. Det skal bli godt å få all informasjon på norsk og ikke fransk:-)

Jeg håper dere alle få en fortsatt fin sommer! Ta godt var på dere selv og den lille. God sommer alle sammen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142094024-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har valgt å føde i hjemme i Oslo, fordi jeg er veldig hjemmekjær og føler meg "tryggere" :-) Det gjør det også enklere for oss i og med at babyen skal ha dobbel nasjonalitet. Når det gjelder fordeler med svangerskap og fødsel i Farankrike , så er det omtrent samme fordeler som hjemme i Norge. Norge har bedre fordeler når det gjelder sykehusopphold ol. , i Frankrike så må man betale alt selv , om du ikke har forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...