klarernestenikkevente Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Hei, jeg er ny her, og prøver for 3 gang. Nå er det ca 7 dager siden EL for meg, og jeg er utrolig spent. Jeg har hatt mens-lignende vondt i flere dager nå, men det er alt. Jeg tok en test 4 dager etter vi hadde sex sist, fordi jeg kjente meg så rar, og tenkte at jeg måtte teste - kunne jeg har vært gravid ved forrige EL selv om jeg fikk en blødning i etterkant? Testen viste en klar rosa strek, men først etter tidsfristen. Så tok jeg en test til, som var negativ. Og så tok jeg en test i dag, 7 dager etter, og den viser en svaaaak strek, så svak at jeg ikke helt er sikker på om den har farge en gang. Jeg gjør meg selv gærn med å gå og teste slik ... men det er så spennende! :-) Noen andre i samme situasjon?
gravidia Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Driver også og tester og styrer og gjør meg selv til vanvidd.... Hadde en spontanabort i midten av mai da jeg var ca 12 uker på vei. Etter aborten blødde jeg i ca 2 uker også et par dager opphold....deretter tror jeg at jeg fikk mensen som varte ca i en uke... siden har jeg ikke hadd noen menstruasjon, men bare murringer. Har tatt flere tester, men alle er negative....Venter og håper, men det er jo ikke sikkert at alt er blitt normalt enda. Føler og håper det samme som deg, men har nå heldigvis brukt opp alle testene jeg hadde liggende, slik at jeg får noen dagers pause fra skuffelsene.
klarernestenikkevente Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Leit å høre om spontanaborten. Jeg krysser fingrene for deg! Måler du EL - hva er dpo? Godt å høre jeg ikke er alene som testoholiker :-D....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå