Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos legen i dag på 6 ukers kontroll. snakket litt om prevensjon.. vi var inne på hormonspiral.

jeg sa jeg måtte tenke på det for jeg har hørt det så sinnsykt vondt å sette inn. da sier legen at hun pleier å gi 2 paralgin forte og om man gruet seg veldig kunne man få valium i tillegg..

er det virkelig så jævli å sette inn at man må ha så mye bedøvelse??? tror jeg holder meg til p piller.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg kjentes det bare ut som en vanlig GU, men mulig dette kan oppleves litt forskjelling??!!

Skrevet

Min lege anbefalte meg å ta to paracet før jeg kom på time for å sette inn spiral. Jeg glemte selvfølgelig å ta dem og var veldig nervøs for at de skulle gjøre veldig vondt, men det var over før jeg visste ordet av det! ikke noe vondt. Jeg tror det er lettere å sette inn når man akkurat har født. Det er nok individuelle forskjeller, men du må nok ikke ha valium for å komme gjennom det...

Skrevet

HERRE MIN HATT! Valium for å sette inn spiral? du tuller nå sant? Haha. har satt inn spiral 3 ganger. en kobber spiral. ramla ut etter en uke så satt jeg inn hormonspiral som jeg hadde i 5 år. hadde ikke mens heller på de 5 årene FANTASTISK!

satt inn nr 3 for 3mnd siden. kjente ingenting! jeg satt min inn hos gym. anbefaler det de sjekker med ul at den sitter slik den skal. de sjekker også hvordan livmoren er før de "monterer" den :D hadde aldri gjort det hos en vanlig lege da jeg har total angst for at den ikke sitter korrekt å jeg blir på tjukken igjen.

Så jeg tror ikke du skal bekymre deg for smertene.

Ble du seriøst tilbudt valium? mange merkelige leger her ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...