Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioioi, eg hadde IKM i går, og i dag tok eg test på morgonurin, og den viste svaaak, men TYDELEG rosa strek!! HURRA!!! Det gjekk på første forsøk, gitt! Eg er heilt svimmel! Tenk at det gjekk så fort...men det var nok lovleg tidlig å ta testen, så eg trur liksom ikkje HEILT på det før eg ser ein skikkeleg sterk strek, så eg skal ta ein til om ei vekes tid berre for å forsikra meg!!

Det var ein liten blødning hjå meg fredag morgon, ja, men så hadde eg ingen andre typiske mensen-teikn, så eg holdt motet oppe. Og i går var det ikkje noko blod i det heile tatt, og i tillegg merka eg eit knippe nye symptomer, blandt anna tydelege blodårer på puppane og at eg plutseleg ikkje tålte lukta av hårvoksen til mannen! Og så er eg kjempetrøtt, søv middag eit par gonger for dagen, men likevel klar for køya klokka ti om kvelden...og kan sova i 8-9 timar, null problem.

Åh, eg er så glad!! Men vert nok endå meir glad når eg ser ein tydelegare strek! Lukka til til alle dykk andre med positive testar, til dykk som framleis ventar på tanta, og til dykk som skal prøva att om to vekers tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott Fleur Delacour :) Vi klarte det også på første pp forrige gang, men ikke denne gangen...

Og hadde det "bare" vært 2 uker til neste el, har nok litt lengre sykluser enn som så, hadde el på dag 24 eller noe sånt nå...

Men, jeg skal begynne å tempe i morra + fortsette med el-tester, så håper jeg det klaffer i pp2 :)

Skrevet

Hei Veslefrøkna09!

Ja, selvfølgelig - eg tenkte 2 veker ut frå eit gjennomsnitt. Sjølv har eg kortare syklusar enn det, så eg er eigentleg glad me traff! :)

Neste gong er din gong, så snakkast me i 1. tri! :):):)

Skrevet

Hm....jeg begynte å spotte i går (på ikm dagen).....bare brun orange farge....så sa det stopp!!! jeg vet 100% at ikm var i går for jeg har brukt eltester.....WOOOOOOOOOOOOOT!=?!?!

så nå lurer jeg på om jeg greier å vente på forskyningen med el og gtester som ankommer i løpet av uka eller om jeg skal rulle meg bort til apoteket............

Skrevet

Eg er gravid!! Tok test idag tidleg, og jammen kom d fram to strekar...tar ny test imåro berre for sikkerhetsskyld, men HURRA!! 4 mnd frå pilleslutt til graviditet :)

Bytte de debattgruppe etter de er blitt gravide?

Skrevet

Gratulera! Eg hoppa inn på 1. tri-forumet, og på Terminklubben for april 2011! :)

Skrevet

gratulerer :D håper det ikke tar så lang tid før jeg blir gravid også :) sluttet på pillen i juni så håper jeg er like heldig som deg :)

Skrevet

Så herlig å se at flere har testet posirivt her inne :)

Jeg hadde IKM samtidig som deg, Fleur Delacour, men jeg testet negativt idag. Men ingen tegn til tr. Skal ta en ny test på morgenurin imorgen. Så da håper jeg at eg og kan melde overgang til 1.tri :) Krysser fingre for at symptomer VIRKELIG er symptomer :)

Skrevet

Svak positiv strek på testen i dagtidlig. I utgangspunktet så den negativ ut, men etterhvert kom det en svak blå skygge... Jeg som hadde håpet på sikre tegn idag....

I tillegg kom det blod på papiret :( Men etter 3 timer er det ikke blitt noe mer enn de dråpene da.

Argh!!! Blir gal av dette.... Håper virkelig ikke det er TR som kommer på besøk. Da blir vi så skuffet

Skrevet

Høyrest nesten identisk ut som mi oppleving! Eg blødde litt fredag morgon, kan godt hende det var IKM-dagen, det kan nemlig henda at ein får ein liten blødning den dagen ein eigentleg skulle hatt mensen. Og mitt positive resultat var også veldig svakt, og eg klarer liksom ikkje heilt å tru på det, men heldigvis tok eg bilde av testresultatet så eg kan kikka på det innimellom for å forsikra meg! :D

Skal ta ny test fredag morgon, då skal eg til legen, så greit å vera heilt sikker før eg seier noko til henne! ;)

Skrevet

Ja, Fleur Delacour, håper det er som du sier. Jeg krysser fingrene for det :) Har ikke mistet håpet enda.

Men siden jeg har hatt så mange symptomer, så ble jeg så fryktelig skuffet da jeg så blodet. Siden jeg har gått på ppiller, så har jeg ikke fått helt oversikt over hvor lange sykluser jeg har. Så det kan jo hende jeg har hatt en lang denne mnd, og IKM-dagen er først idag.

Det blir nok en ny test imorgen. Klarer nok ikke vente i 2 dager. Føler jeg har ventet så lenge allerede....

Skrevet

Her har fortsatt ikke tanta dukka opp. Skal kanskje teste i kveld eller i morgen tidlig.

Skrevet

Du fortjener virkelig at det klaffer snart Carina_81! Krysser fingrene for deg, veldig spennende! =)

Skrevet

Gratulerer alle som har testet positivt og velkommen etter på 1. trimester og i April 2011-klubben! Og lykke til dere som tester negativt. Håper dere lykkes neste pp!

Skrevet

Gratulerer til alle som har testa positivt denne pp :) Vi andre får berre prøve vidare... :) *sukk*

Må holde oss oppdaterte Carina81, følge spent med på korleis det går:) Masse lykke til!

Skrevet

Laget et eget innlegg, men spørr dere også.

Hadde IKM et sted mellom lørdag og mandag. Tok en test tirsdags morgen som var veldig svakt positiv. Men samtidig begynte jeg og blø. Først litt, men etterhvert utover kvelden blødde jeg enda mer, så ingen tvil om at det var TR. Riktignok ikke så sterk som den pleier være.

Har hatt veldig mange symptomer, så veldig skuffende at TR kom altså. Største symptomet mitt, som jeg regnet som ganske sikkert tegn var den hyppige tissingen min. Alle andre symptomer har jeg ikke grunnet så veldig over. Imorges tok jeg en ny test, for å utelukke graviditeten. Den ble negativ. La jeg go'viljen til kunne den positive streken skimtes. Men herregud, man ser det man vil se....

Det som bekymrer meg nå er at jeg fortsetter med den tissingen min. På en normal dag er jeg vel på do 5-6 ganger i løpet av en dag. Nå er klokken litt over 13:00 og har alt vært å tisset 8 ganger. Og det er ikke sånn urinveisinnfeksjons-tissing, der du må veldig på do og bare klarer å skvise ut noen dråper. Neida, det er full blære hver gang.

Så da lurer jeg på om noen her har noen ide om hva det kan være? Tror som nevnt ikke at det er urinveisinfeksjon... Legen min har ferie, så jeg får ikke spurt henne. Dette bekymrer meg litt.... Siden det ikke er graviditet, må det jo være noe annet???

Skrevet

Etter fire dager med blod utelukkende når jeg tørket meg kom (endelig) tr for fullt på mandag, og dermed er det over i ny prøveperiode. Flytter over i IKM uke 36, hvis syklusen nå holder seg et sted mellom 28 og 30 dager... Er det andre som blir med, eller er dere kanskje i uke 35?

Gratulerer så mye til de som er gravide, og lykke til med nye runder i sengen for dere andre :)

Skrevet

Jeg gikk positiv test idag :) Gått på en sarlig rus i hele dag :) Fatter ikke helt at det endelig har klaffet på nytt.

Sender dere en haug med babystøv.........................................................................................................................................................................................................................

Håper dere kommer etter snart alle mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...