Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. august 2010 #126 Skrevet 5. august 2010 Ang å teste om ettermiddagen - jeg gjorde det sist, med en CB digital. Tisset ikke på 4-5 timer eller noe sånt, gikk fint det Her er det fortsatt ikke noen tegn til det ene eller det andre, og jeg har bare en teststrimmel igjen (av 3) så jeg gidder ikke ta den ennå ettersom den var negativ onsdag morgen. Vi får se hvor lenge jeg klarer å vente... Har ant IKM i morgen eller lørdag. Om den ikke har kommet på søndag så tar jeg nok en test til
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. august 2010 #127 Skrevet 5. august 2010 Og der kom mensen gitt. Inn i pp2, men det går fint, eneste jeg depper over akkurat nå er en fryktelig hodepine, men nå kan jeg jo ta Ibux så da går det nok over. Neste el er da i slutten av uke 34/begynnelsen av uke 35, med IKM akkurat rundt da datteren min fyller et år 10. september. Nå må jeg bare bestemme meg om jeg skal begynne å tempe eller ikke.
Gjest Skrevet 6. august 2010 #128 Skrevet 6. august 2010 Hmm... Ser at menskalenderen min sier at ikm er tirsdag/ onsdag uke 32. Tror egentlig det er mer riktig enn ikm i morgen, som jeg har gått og innbilt meg. Hadde jo egentlig planer om å teste i morgen ut i fra det, men det er vel alt for tidlig? Eller?
Mai11Mamma Skrevet 6. august 2010 #129 Skrevet 6. august 2010 Våkna i halv 6 tida i mårrest med smerter, Og da kom tanta... Er ikke så skuffa som jeg hadde trodd jeg kom til å bli. For når jeg tenker etter så bomma vi med sexen... Men nå viser det seg jo at syklusen min kan variere mellom 28 og 31 dager, så da tror jeg at jeg skal begynne med temping og el-tester...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. august 2010 #130 Skrevet 6. august 2010 Det var leit sin-si, men neste måned er det vår tur! Syklusen min var nå på 38 dager, veldig lang synes jeg. Men sånn er det nå bare. Jeg tror jeg skal begynne å tempe på mandag, + at jeg har el-tester.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. august 2010 #131 Skrevet 6. august 2010 Her er charten min forresten: begynner å tempe om et par dager tenker jeg. http://www.fertilityfriend.com/home/gkben
Fleur Delacour Skrevet 6. august 2010 #132 Skrevet 6. august 2010 Tuppelura 83, korleis går det med deg? Eg har samme opplevinga i dag nemlig, 1 dag før IKM og så var det litt rødt på papiret på morgonen...er så redd det er tanta, men har ingen typiske smerter, men av og til stikk det litt på høgre sida nedi der. Satte i ein tampong, men tør ikkje gå og sjekka enno...trur eg venter til lunsj!! Eg klamrar meg heller til håpet, for eg har lest at ein kan ha ein mensliknande blødning rundt IKM pga at det gule legemet (kva no enn det er) lagar østrogen framleis før morkaka tek over. Sukk, er litt deppa no ja.
Kitty 30 Skrevet 6. august 2010 #133 Skrevet 6. august 2010 Hei Fleur Delacour og Tuppelura, Jeg har også hatt litt rosa på papiret to morgener på rad, men det er det. Flyr på do hele tiden for å se om det har blitt noe mer, men det har det ikke foreløpig. Blir spennende å høre hvordan det går med dere, men jeg innstiller meg på ny runde i september, selv om det fortsatt er et bittelite håp der....
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 6. august 2010 #134 Skrevet 6. august 2010 Har blitt litt mørkare med meg, som eg rekna me Kjenner litt antydning til menssmerter også no, so eg rekna med TR kjem kvart øyeblikk.. Ein smule deppa i dag, men... Det skulle tydelegvis ikkje klaffe denne mnd heller. Litt utenom det vanlege at eg spottar i sopass mange dagar før mens. ÅÅÅH, vil jo at det skal klaffe snart!! Slik som dei fleste her inne gjere rekna eg me Håpa det klaffa for noken av dykk andre no denne mnd då Vurderar å ta ein test berre for å utelukke noke, men veit det er vekkasta penga og energi.. hehe
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #135 Skrevet 6. august 2010 Jeg venter fortsatt på tr. Tok test i går, men den var negativ. Så jeg er egentlig veldig forberedt på at den skal komme, men har ikke hatt noen tegn til det. Brystene mine er mye ømmere i dag og det ser ut som de er på vei ut av BHen her.. Vil bare bli ferdig med ventingen
gladmamma<3 Skrevet 6. august 2010 #136 Skrevet 6. august 2010 negativ negativ negativ......greit....har ikm søndag....men tror løpet er kjørt....arrrg! blir så lei meg
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #137 Skrevet 6. august 2010 er nå fortsatt håp jeg fikk tr idag så her er nok løpet kjørt. så nå blir det forberedelser til neste gang
Carina har to små gull Skrevet 6. august 2010 #138 Skrevet 6. august 2010 Ikke testa og ikke fått tante besøk Orker ikke teste før men gang i neste uke.... Sist testa jeg ikke positivt før 4-5 dager etter ikm.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 6. august 2010 #139 Skrevet 6. august 2010 Dinna tanta skulle berre visst kor lite velkommen ho er.... argh!! Her aukar det berre på, så eg lyte vel berre innsjå at det nok er TR som er i gang.. Sukk.. Skal heldigvis til gynekolog iløpet av sept/oktober, håpa han finn ut noke lurt no. Spennande Carina81, håpa det blir positiv test på deg no då ) Då e d vel berre å tenke framover til neste pp, som for mitt vedkommande ikkje blir før i slutten av september sida mannen er vekkreist på jobb :(
Fleur Delacour Skrevet 6. august 2010 #140 Skrevet 6. august 2010 Vel, eg er positivt innstilt igjen, for det har ikkje vore noko meir enn den lille blødningen på morgonen (det var nok til å kallast ein blødning ja), og eg har heller ikkje hatt menssmerter i dag, noko eg ALLTID pleier å ha, i tillegg til å føla meg varm og "skitten" på ein måte - svett og ekkel. Men ingenting sånt i dag! Så eg håper enno!! Morgondagen vil visa...
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #141 Skrevet 6. august 2010 Jeg begynte å blø for noen timer siden, tok i tampong og når jeg var på do istad kom det ikke noe blod på papiret i det hele tatt. Dette er ikke lik min mens. Nå har jeg visst feber i følge sambo, han tok tempen på både meg og lille prinsessa mi som er syk, og vi begge har 38 i feber. Men jeg er ikke noe positiv innstilt til at jeg er gravid denne gang, men jeg klarer heller ikke helt å slippe håpet :/
Fleur Delacour Skrevet 6. august 2010 #142 Skrevet 6. august 2010 Haha, Lene89, ser ut som om eg også er i ferd med å bli sjuk...nys og har sår hals og det "dunker" i kroppen slik det gjer når eg er sjuk. Kan det vera eit symptom...? I tillegg har eg vore kjempetrøtt heile tida i dag, og SVOLTEN!
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #143 Skrevet 6. august 2010 jeg har heldigvis ikke sår hals eller forkjølet, men datteren min er forkjølet så kommer vel snart det også var litt sår i halsen idag tidlig når jeg tenker meg om...hmm.. jeg spiste kjempe masse til middag idag for jeg var så sulten! har vært kjempetrøtt og sliten i flere dager nå. off, ja, la det være et symptom!! vi får krysse fingrene og se hva som skjer!
Kitty 30 Skrevet 7. august 2010 #144 Skrevet 7. august 2010 Hei dere, Hva er siste nytt med dere som har begynt å blø/spotte eller hva man skal kalle det? Har tr kommet i dag, eller har hun holdt seg borte? Har det akkurat likt som dere, har hatt blod på papiret etter sex og trening, men så blir det helt borte på dagene. Skjønner ikke dette, og det gjør meg sprø! Hadde vært så mye bedre med et svar, og begynner å lure på om det er noe galt med meg siden kroppen plutselig har begynt å "oppføre" seg sånn.
~ Kali ~ Skrevet 7. august 2010 #145 Skrevet 7. august 2010 Hei Kitty. Jeg har begynt å blø mer, er blod på papiret nesten hver gang nå, så løpet er nok kjørt for denne gang. Så da satser vi at vi klarer det når jeg har EL 20 august.
Gjest Skrevet 7. august 2010 #146 Skrevet 7. august 2010 Jaja, nå er nesten lørdagen gått uten et lite hint av tr. Så tror nok det er onsdag som er min IKM. Har ikke testet idag, selv om det var den opprinelige planen. Men tar vel en Test på onsdag om ikke noe har skjedd innen da. Gratulerer til alle dere med positiv test.
*tru* Skrevet 7. august 2010 #147 Skrevet 7. august 2010 Gratulerer masse til alle med positiv test Masse lykke til! Selv har jeg IKM idag, 7.8, ingen tegn til TR. Testet torsdag morgen, men den var negativ. Men det var nok altfor tidlig. Sist gikk det mange dager over IKM før positiv test. Har med vilje ikke kjøpt inn noen tester til helgen, for da blir jeg tvunget til å vente til mandag før jeg får kjøpt og testet. Klaffet på første pp sist, håper på det nå også Har syptomer i fleng... For de som har lest tråden om tegn ved graviditet, så kunne jeg krysse av for nesten samtlige.... Men likevel, langt fra sikker.... Veldig redd for at jeg innbilder meg ting Venter i spenning.... Venter spent på flere oppdateringer fra dere jenter, og håper dere alla har gode nyheter å bringe
~ Kali ~ Skrevet 7. august 2010 #148 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde mange symptomer, men tr kom dagen etter ikm.. men håper det går bedre for deg:) ønsker deg lykke til med testing og håper tr ikke kommer til deg
gladmamma<3 Skrevet 7. august 2010 #149 Skrevet 7. august 2010 Venter spent på morgendagen........våknet med skikkelig uren hud i dag tidlig...så da er vell tanta på vei tenker jeg........ har heller ikke særlig tro på at det har kommet besøk i løpet av de to siste ukene.... så.... men men... blir alikevell spennende å se..
Tøtto&lillebror Skrevet 8. august 2010 #150 Skrevet 8. august 2010 Eg hadde IKM på fredag, og har endå ikkje sett snurten av TR, og d glede meg Har vore vekkreist i helga, ellers hadde eg sikkert testa idag, men nå prøve eg nok imåro, viss ikkje TR e kommen. Har ganske ømme pupper, men ellers lite symptom..me får sjå imåro..spennande! Eg har òg skikkelig urein hud for tida, men satse på det er hormonforandringar som gjere det. Gratulera alle som har testa positivt..jatakk til litt babystøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå