Kitty 30 Skrevet 3. august 2010 #101 Skrevet 3. august 2010 Gratulerer til de gravide! Blir veldig glad på deres vegne Dere og de andre som går å venter er jo de jeg "snakker" mest med om dagen, iallefall om graviditet, så blir glad på ordentelig! Håper flere følger etter i terminklubben April 2011...
gladmamma<3 Skrevet 3. august 2010 #102 Skrevet 3. august 2010 hei hei! Sniker meg inn her igjen jeg.....har vært borte en stund...ble gravid i februar men endte med MA i april... fikk medisinsk abort siden kroppen ikke ville støte ut det selv...endte da opp igjen med å sitte med rester hvor det satt seg betennelse...så måtte vente 2 hele laaaaaaaange måneder før jeg fikk mensen igjen ...deretter sette hele sengekosen på vent pga sår og healing der nede.....ja, så nå er jeg her igjen...har ikm på søndagen...har brukt eggløsningstester for å finne ut av el... ser noen har blitt gravide gratulerer så mye håper jeg/vi andre også får følge på i nærmeste fremtid klem
Fleur Delacour Skrevet 3. august 2010 #103 Skrevet 3. august 2010 Nokon som merker meir til symptomene i dag, då? Eg er i alle fall veldig oppblåst i magen, kjenner meg "hoven" og har hatt sånn mensfølelse berre utan smerter (har vanlegvis ganske kraftige menssmerter)...
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #104 Skrevet 3. august 2010 Jeg var kvalm idag tidlig igjen, og var trøtt og sliten på jobb. Nå merker jeg ingenting til det, men skal prøve meg på en test ikveld. Gruer meg.. Ellers har jeg de samme symptomene jeg har hatt i en uke nå, ømme og større bryst. Er forresten mer sulten enn vanlig også
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 3. august 2010 #105 Skrevet 3. august 2010 lykke til:) jeg fikk positiv idag.. 3 tester faktisk! 4 dager før IKM
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2010 #106 Skrevet 3. august 2010 Fortsatt ingen symptomer å snakke om med meg. Har IKM et sted mellom i morgen og fredag, fryktelig lyst til å teste, men skal virkelig prøve å holde meg til fredag. Fikk negativ på søndag morgen.
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #107 Skrevet 3. august 2010 Jeg testet for noen timer siden, den var negativ. ikm i morgen eller torsdag om jeg ikke tar helt feil. men har begynt å gi opp håpet og satser på neste pp. har fortsatt en del symptomer, men får vente og se om tante rød kommer på besøk
Tøtto&lillebror Skrevet 4. august 2010 #108 Skrevet 4. august 2010 Spennande tid. Eg har IKM på fredag, men tenkte egentlig å testa på lørdag. Men då er me på helgebesøk, så kjem ikkje TR, så får eg antagelig testa meg mandag. Eg er litt skeptisk for å testa meg før eg ska på jobb, for e ann positiv e eg redd for å smila unaturlig mykje.. Sist testa eg lørdag, og var sjuk mandagen, så då hadde eg nokre dagar på å googla og tenka.. Jaja..alt går nok greit Lykke til vidare denne veka!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2010 #109 Skrevet 4. august 2010 Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og tok en test i dag, det er nå +/- 14 dager etter el. Jeg tror nok ikke jeg er gravid for jeg kjenner ingen verdens ting, men snakka akkurat med ei venninne som kjente det godt med nr1, men med nr2 var det bare mensen som ikke kom (ingen av de var planlagte) og så vidt litt murringer. Jeg hadde litt murringer på lørdag, men de forsvant søndag morgen. Nå ja, ikke noe annet å gjøre enn å vente, men nå er jeg veldig forberedt på at jeg får mensen på fredag eller i løpet av helga.
Mai11Mamma Skrevet 4. august 2010 #110 Skrevet 4. august 2010 I dag har jeg regna litt på det og funnet ut at jeg kanskje hadde IKM mandag i stedet for i dag. Hadde først regna en syklus på 30 dager, men så så jeg det at den forrige var på 28... Og i dag har jeg kjent merkelige stikk nederst i magen, helt ulik det jeg bruker å kjenne før mensen. Så da er det kanskje håp likevel. Men jeg tenker at jeg skal ikke test før tidligst fredag etter jobb. Tar jeg en positiv test på morningen før jobb klarer jeg nok ikke å holde det for meg selv..
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 4. august 2010 #111 Skrevet 4. august 2010 Litt for nervepirrande dette her, kvifor kunne ikkje alt berre vert mykje enklare når det gjelde graviditet, syklusa osv... :-) har IKM i morga eller fredag, og har i går og i dag hatt pittelitt rosa spotting på papiret etter dobesøk og etter sex.. Ingenting på truseinnlegget.. Sete og lurer på om det er vanleg, eller om det ikkje brukar å vere mykje mørkare (har alltid veldig mørk farge på spottinga i dagane før mensen). Så enten er dette veldig tidleg spotting, som vil auke framover mot helga og bli som "normalt", eller so er den heilt annleis enn tidlegare... Lov og håpe???! ;-) Ellers fins det ingen symptom med meg iallefall. Håpet e nok ikkje so stort, men.. e der iallefall Men kjem nok ikkje til å ta noke test før over helga, for kroppen min har "lurt" meg før med lengre syklusa.. Blir nesten litt tullete av å vere her på BIM, tenker nesten ikkje på anna :-D
Smilehull Skrevet 5. august 2010 #112 Skrevet 5. august 2010 Hei på dere! Jeg er relativt ny her inne, og det ble ikke noen spire denne gang. Går nå inn i vår 9 pp med IKM i uke 34.....puh:-) Med vårt første barn fikk vi det til i 6 pp. Ønsker dere masse lykke til jenter!!!
Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 #113 Skrevet 5. august 2010 Da jeg våkna i dag var jeg kvalm, og kjenner fortsatt ingen tegn til mensen. Men så har jeg begynt å tenke at jeg er kvalm fordi jeg er spent, og at spenninga også gjør at mensen forsinkes. Noen andre som har opplevd det? Har opplevd det selv en gang før. Jeg var så sikker på at jeg var gravid, men da jeg tok negativ test ble jeg litt skuffa og så kom mensen...
gladmamma<3 Skrevet 5. august 2010 #114 Skrevet 5. august 2010 hm....har litt ømme bryster og brystvorta på høyre-pupp er vond....sliten og små-vondt i hode...har testa flere ganger i syklusen for å se om testen virkelig er negativ (bruker billig-strimmel) ....det har den da altså vært...tok en test i går igjen...da kom det en ultrasvak skyggestrek der...den har ikke vært der før...!? men tør ikke håpe, tenker også at det kanskje bare er meg som ønsker å se den... har ikke ikm før søndag tror jeg.....så vet ikke når det kan slå ut på en eventuell billig-strimmel? Noen med erfaringer??
Alyssa Skrevet 5. august 2010 #115 Skrevet 5. august 2010 Gratulerer til alle med positive tester! Vi er på 2 pp etter MA. IKM for to dager siden. Testene er negative, men ingen tegn til mensen. Får prøve å beholde håpet fram til tanta evt kommer.. Vært en del kvalm og trøtt, men det kan jo ha andre årsaker. Håper på et lite mirakel denne gangen=)
Kitty 30 Skrevet 5. august 2010 #116 Skrevet 5. august 2010 Huff og huff, nå er jeg lei meg I dag kom det lyserosa blod på papiret når jeg var på do. Ser ut til at mensen kommer i løpet av dagen eller morgendagen. Jeg hadde jo håpet at det var en bitte liten spire der inne og har følt meg småkvalm og luktesansen har blitt sterkere selv om jeg er forkjøla, men det var visst bare innbilning...
gladmamma<3 Skrevet 5. august 2010 #117 Skrevet 5. august 2010 tror jeg må legges inn på atm snart...altså....anonyme teste-misbrukere...grrrrr....jeg holder på å miste hue!! flere av "sånne-som-meg"? jo da, jeg kjøpte en pk med 20 billigstrimmler...føler heletiden at NÅ er streken der.... eller NÅ! eller kanskje NÅ!!! leser alle sider om skyggestreker, ser på alle bilder og googler.... hjelp!!! det er et lite skrik i luften!! HJELP!! jeg greier ikke slutte...hva er det egentlig som er så vanskelig med å vente til tr kommer`a (eller ikke)?! alle lys og lamper, aller minutter og timer, alle data-redigeringsprogrammer, foto- og videokamera er STORE hjelpemiddler for meg.....ja, jeg kan til slutt tegne på testen en rød strek der, bare for å få behovet mitt tilfredstilt!! JA JEG ER LITT LOCKO FOR TIDEN!! ¤huhuuu...¤
Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 #118 Skrevet 5. august 2010 Hvordan går det med dere i dag jenter? Her er det ikke tegn til TR enda. Og i løpet av uka har disse symptomene kommet og gått; ømme bryster, svimmelhet, stikking nede i magen helt ulik mensmurring som vanligvis bruker å komme, litt kvalme. Har dere noen tips til hvordan man kan teste uten å måtte gjøre det på morgen? Har lyst til å teste i morgen ettermiddag. Drikke lite og ikke gå på do om formiddagen?
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 #119 Skrevet 5. august 2010 jeg skal teste nå ikveld.. jeg har ikke drukket på en stund nå og heller ikke vært på do på noen timer.. skal holde meg noen timer til så skal jeg teste. det beste er å drikke lite og ikke teste før det har gått 3-4 timer siden siste dobesøk.. hvertfall det jeg har blitt tipset om
Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 #120 Skrevet 5. august 2010 Da må du ha masse lykke til i kveld Krysser fingrene! Regner med vi får oppdatering på hvordan det går
~ Kali ~ Skrevet 5. august 2010 #121 Skrevet 5. august 2010 må spare opp litt til do besøk nå, så skal jeg ta testen oppdaterer nok i kveld. fortsatt ikke noen tegn til tr
Fleur Delacour Skrevet 5. august 2010 #122 Skrevet 5. august 2010 Lukka til!!! Ingen teikn til TR her heller, sjølv om eg eigentleg har IKM på laurdag, men syklusen har vore litt loco i det siste. Har eigentleg ingen symptomer å snakka om i dag, men er litt øm i høgre pupp i alle fall:p Trur hjernen min har skrudd seg på standby, for eg tenkjer ikkje så veldig mykje over det desse siste dagane, men det ligg heile tida i bakhovudet, liksom. Då me byrja prøvinga for halvanna veke sidan KLARTE eg ikkje tenkja på anna enn babyar, EL, prøving...
maleen Skrevet 5. august 2010 #123 Skrevet 5. august 2010 Jeg kaldsvetter og fryser. Fatter ingenting. Storelillemor skal bli storesøster. Det blir 13 1/2 år forskjell mellom 1. og andre mann. GB viste gravid i dag...
Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 #125 Skrevet 5. august 2010 Hehe.. her er det heelt motsatt. Rundt EL tenkte jeg neste ikke på det, men nå klarer jeg ikke tenke på annet! Blir jo ikke bedre av at jeg sitter her inne hele dagen heller.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå