Gjest Skrevet 1. august 2010 #76 Skrevet 1. august 2010 Jeg ammet siste gang i slutten av mars, og jeg kan også få ut litt "melk". Blank veske først også melkefarget. Men det er ikke snakk om mer enn et par dråper. Uff, tror jeg blir litt giret av å være her inne. Var egentlig innstilt på at det kom til å gå litt tid før jeg ble gravid, og nesten håpte det. Men nå kjenner jeg jeg nesten blir litt lei meg. Lørdag er det 4 uker siden jeg kuttet ut pillen så jeg har tenkt å ta en test da, men nå kjenner jeg jeg kvir meg litt til det fordi jeg vet innerst inne at den kommer til å være negativ. Og jeg vet at jeg kommer til å bli skuffet. Prøver jo å være litt realistisk. Har ikke hatt mens siden juli 2008. Men alikevel... Har vel tydeligvis litt mer lyst å bli gravid fort enn jeg trodde. Viss ikke det bare er en litt slitsom helg som plager..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. august 2010 #77 Skrevet 1. august 2010 Smaug - ja, man blir fort litt småsprø av å være her inne, men jeg har mye som skjer i løpet av neste uke så skal prøve å ikke være her inne så mye, og kanskje er det *vips* fredag og positiv test? Eller mensen.
Gjest Skrevet 1. august 2010 #78 Skrevet 1. august 2010 Ja, det er jo egentlig ikke noe annet å gjøre enn å kose seg med dagene som går. Spise is og leke med loppen. Er ikke noe å gjøre fra eller til med tanke på graviditet. Vet jo ikke jeg har el en gang Uken går fort. Også er det plutselig helg og kanskje jeg vet noe mer. Verden er nok et bedre sted i morgen, bare litt sliten idag. Men takk for svar
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 1. august 2010 #79 Skrevet 1. august 2010 Skjønna akkurat ka du meina Smaug.. Var veldig innstilt på at det kunne ta lang tid før det klaffa for oss - trudde eg! Merka med ein gong eg kasta pilla (okt-09) at eg var meir gira på full klaff tidleg enn eg hadde trudd.. Det har roa seg veldig utover våren, og eg har teke det med stor ro. Denne mnd derimot.... Har rota meg innpå spå-sidene, og der har 4-5 stk "spådd" at no i august skulle eg få positiv test, noko som har gjort meg enda meir gira og oppsatt på at no MÅ det berre skje noke.. Ikkje bedre av at fleire gode venninder av meg blir gravide heller :-) Har derimot ingen tegn å snakke om - avogtil litt stikninga nedover mot lysken (liknar litt menssmerter) og blør når eg pussar tenna (om det er eit teikn).. Derfor reknar eg med at testen blir nok negativ denne mnd også Veit eg kjem til å bli veldig lei meg, for no ønskar eg veldig at det skal klaffe snart... Veit det er mange som har prøvd veeeldig mykje lenger enn meg, og må berre beundre dei.. Menmen, satsar på at det blir min gong ein gong også Får håpe på positiv test på mange av oss i veka som kjem
xmilla Skrevet 2. august 2010 Forfatter #80 Skrevet 2. august 2010 Nå er endelig UKA her:) Lykke til alle sammen! Spente?
Gjest Skrevet 2. august 2010 #81 Skrevet 2. august 2010 Jeg kvir meg vel mer enn jeg er spent. Akkurat nå ihvertfall. Tror ikke jeg er gravid Merker ingenting til noe av det som var forrige gang. Da var det nok å glemme en pille, men sansynligheten for at det går like lett denne gangen er vel rimelig liten Håper mensen melder seg snart så jeg får ett hint om tingene fungerer. Hadde skikkelig el slim i morges også. Kommer sånn inn i mellom så vet ikke helt hva jeg skal tro lykke til alle sammen. Håper jeg ikke ser dere her neste uke
Mai11Mamma Skrevet 2. august 2010 #82 Skrevet 2. august 2010 Jeg har IKM denne uka, men har ikke særlig tro på at det blir noe denne gangen heller. Har vært på ferie og har ikke regna så nøye på EL, men tror vi hadde sex litt for tidlig og litt for sent. Er ikke den store lysta her i gården for tida. Men det som er litt merkelig er at jeg sist torsdag plutselig fikk fryktelig lyst på øl, og har aldri likt det noe særlig. Lot vær å drikke noe for å være på den sikre siden. I går fikk jeg ømme brystvorter, men det bruker jeg å få før mensen... Lykke til alle sammen
~ Kali ~ Skrevet 2. august 2010 #83 Skrevet 2. august 2010 Hiver meg på jeg også venter tanta på onsdag, men håper den holder seg unna Har vært kvalm og uvel i det siste og idag er det mye verre enn de andre dagene.. Og har ømme og litt spente bryst.. Har aldri hatt dette i forbindelse med tanta, så kanskje det har klaffet? Håper ikke for mye siden det er første pp, men hadde jo vært kjekt å fått positiv test
Fleur Delacour Skrevet 2. august 2010 #84 Skrevet 2. august 2010 Åååå eg er så utålmodig!! I dag har eg liksom litt mensmurringar, men berre piiittelitt, og så blødde tannkjøttet bittebittelitt, og så er høgre brystvorta liiitegranne sår... Hihihi! Symptomer overalt jo!
Olarskebab Skrevet 2. august 2010 #85 Skrevet 2. august 2010 Hei hei! Har ikke vært her siden pp 1og det var i april. Nå derimot på 4 pp venter jeg mensen i morgen, men ingen tegn til den:) Har testet 2 tester i dag fra billig tester, og den viser en svak rosa strek, på begge 2:) I de tidligere testperiodene hvior jeg ikke har vært gravid, ser man ikkeno på testen.. Kan jeg være gravid tru? Noen andre som har opplevd dette? Har forresten vært på apoteket og kjøpt clearblue, så er spent på testing i kveld:) Tørr ikke stole på en svak rosa strek, men håper veldig:)
Kitty 30 Skrevet 2. august 2010 #86 Skrevet 2. august 2010 Hei Olarskebab, Har ikke erfaring med billigtester, men alle sier jo at de ikke kan vise positiv hvis du ikke er gravid. Så da er du nok det Når det gjelder CB er det best å teste med morgenurin, så hvis du klarer hadde jeg ventet til imorgen. Blir en spennende uke for oss alle! Venter spent på flere testresultater. Har vært å kjøpt to tester i dag og må bare å klare vente til nærmere helgen med å teste. Ikke lett..., men vet fra sist at de lett kan vise negativt før IKM selv om man er gravid, og da er det jo lite vits i å brenne av en test.
~ Kali ~ Skrevet 2. august 2010 #87 Skrevet 2. august 2010 Olarskebab Lykke til med testen! Håper det har klaffet for deg. Men jeg ville også ha ventet til i morgen tidlig og testet på morgenurin slik at det ikke blir feil resultat;)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. august 2010 #88 Skrevet 2. august 2010 Hjeeeelp... testet i dag, minst 4 dager før IKM og ikke i morgenurin.. TYDELIG strek... Veldig gøy og litt skummelt! Begynner å tenke på om det kan være tvillinger..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. august 2010 #89 Skrevet 2. august 2010 Oi, virker som det er mange med symptomer og flere som har blitt gravide. En strek er en strek sies det, selv om den er svak. Jeg hadde negativ test 14 dager over el sist, som så ble positiv etter noen timer. 2 dager senere positiv med CB digital. Jeg har ingen symptomer overhodet, hverken på det ene eller det andre. Har vel egentlig IKM onsdag, men velger å vente til fredag med å teste. Jeg har akkurat regna ut hvordan el blir de neste 2 syklusene, har ikke så stor tro på at jeg er gravid nå, og sambo skal reise bort i september så da gjelder det å planlegge litt framover sånn i tilfelle. Aner jo ikke hvor regelmessige/uregelmessige syklusene mine er, men regner med el på dag 23-25 så får vi se. Om det klaffer neste syklus kan jeg i teorien teste positivt den dagen Veslefrøkna fyller et år. Men jeg håper jo på positiv nå til helga... Lykke til alle sammen!
Olarskebab Skrevet 2. august 2010 #90 Skrevet 2. august 2010 Hei igjen dere:) Jeg klarte ikke vente... testet med CB og den var også positiv:) da har jeg 3 tester i dag som viser positivt!!! Jippi:) Jeg kan ikke tru det!! Ringte mamma med en gang, (hun er jordmor) så hun beregnet termin ca 15 April, hehe, morro, hvis alt går bra da seff:) Tusen takk for dere som svarte meg... Lykke til for alle dere andre prøvere... Blir snart deres tur også!
Fleur Delacour Skrevet 2. august 2010 #91 Skrevet 2. august 2010 GRATULERER til dykk med positiv test! Fingrane kryssa for meg også til helga...!
~ Kali ~ Skrevet 2. august 2010 #92 Skrevet 2. august 2010 gratulere så masse olarskebab!! så koslig! klarer snart ikke vente mer med å teste jeg heller, har ikm på onsdag.. men skal klare å holde meg og se om tanta kommer. har flere symptomer, men magefølelsen sier jeg ikke er gravid denne gang.
Olarskebab Skrevet 2. august 2010 #93 Skrevet 2. august 2010 Lene 89, krysser fingra for deg.. Jeg har ingen symptomer, kanskje litt trøtt bare.. hadde negativ test på lørdag, men positiv i dag:) tanta sku kommet i morgen, så det kan jo være et positivt svar for deg nå, jeg ville prøvd;)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. august 2010 #94 Skrevet 2. august 2010 Takk :-) Sender masse babystøv til dere alle og krysser fingrene for at mange slår følge med oss i 9 mnd!
Mai11Mamma Skrevet 2. august 2010 #95 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer olarskebab! Krysser fingrene for deg og spira!
~ Kali ~ Skrevet 2. august 2010 #96 Skrevet 2. august 2010 Olarskebab, skal ta den på onsdag om tanta ikke kommer har ikke graviditetstest hjemme og skal på jobb i morgen tidlig så blir litt vanskelig å få tatt den har blitt spådd at jeg skal bli gravid i september, så kanskje symptomene bare er noe annet men blir spennende å se!
xmilla Skrevet 2. august 2010 Forfatter #97 Skrevet 2. august 2010 Oj, så supert mamma til gutt 09:) Da klaffet det for dere på første pp:) Det var flott å høre!! Til deg olaskebab, gratulerer også Ja jeg venter i spenning..gidder ikke teste for tidlig,..blir så dyrt..hi hi..får se når jeg sprekker og ikke klarer vente, men venter til IKM dagen og kanskje litt over...
Mai11Mamma Skrevet 3. august 2010 #98 Skrevet 3. august 2010 Her kommer det flere symptomer nå. I tillegg til ømme bryster blir jeg lett svimmel og i dag når jeg gikk til jobb kjente jeg så mange forskjellige sterke lukter at jeg ble kvalm en stund
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #99 Skrevet 3. august 2010 her har det kommet flere også.. i tillegg til ømme og større bryster, springer jeg på do titt og ofte og er begynt å bli kvalm og trøtt hele tiden. er som regel klar for sengen i 21 tiden, i motsetning til før da jeg var våken til langt på natt. blir spennende å se i morgen! lykke til alle sammen
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 3. august 2010 #100 Skrevet 3. august 2010 Gratulerer so masse til alle dei som har fått positiv test hittil! :-) Tok ein test i dag tidleg, som var negativ... har ikkje IKM før torsdag eller fredag rekna eg med, so håpet er det fortsatt, om enn ganske lite... Rekna med det blir å telle seg fram i neste pp ganske snart. Lykke til alle sammen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå