Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 25. juli 2010 #26 Skrevet 25. juli 2010 Da er jobben utført for denne gang ;-) Hadde positiv el-test på onsdag, og det var action både tirsdag, onsdag og torsdag så da kan vi bare krysse fingrene! På fredag morgen fikk samboeren kink i ryggen, så nå kan han knapt røre seg.. Vi tuller litt med at det sikkert skyldes all sengekosen .-) Ihvertfall greit at det ikke skjedde før el :-)
xmilla Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #27 Skrevet 25. juli 2010 Åssen går det da jenter?? Noen tanker om hvordan det har gått denne mnd? Hi hi..jeg har ingen symptomer enda eller følelse av noe slag. Det som har vært litt positivt denne mnd. er at det har vært ferie og det har vært mye annet å gjøre og oppleve..ikke b are tenke på å bli gravid denne mnd..selv om jeg tenker en del på det altså..hi..hi..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. juli 2010 #28 Skrevet 25. juli 2010 Ser ut til at jeg akkurat klarer å presse meg inn i uke 31 (søndagen). Har hatt en el-test som var så og si positiv idag, regner med at den gir fullt utslag i morgen. Har hatt el-slim i går og idag. Ai ai, mannen min kommer ikke hjem fra nordsjøen før på onsdagskveld, så da går det nok akkurat, eller akkurat ikke. Så forhåpningene denne måneden er nok ikke så høye. Men det er jo lov å håpe:-) Lykke til alle sammen . Håper det blir mange positive tester
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 25. juli 2010 #29 Skrevet 25. juli 2010 Har iallefall lagt inn noken aksje dinne mnd, so får eg berre krysse fingrane for at det blir ein positiv test om noken veke.. :-) Kunne no godt ha prøvd meir, menmen, trur sambo får litt prestasjonsangs også.. Eg har no lyst på action heile tida i tida rundt eggløysing - hihi.. Ein fordel me å kaste p-pilla.. ;o) Vart kjempeoverraska i sta må eg sei. Eg veit at sambo har kjempelyst på unge, og vi snakka no ein del om det, men eg e vel den som tenke mest på det. Tenkte eg skulle "vere snilde" og foreslo at vi kunne ta ein pause-mnd neste gong, slik at vi kunne ha eit litt meir spontant sexliv igjen for ei periode... Fekk eit kontant "Nei!" til svar... Han ville so gjerne prøve, so eg tok det som eit positivt teikn eg Ikkje eg so masa meg til det iallefall Ellers har eg ingen følelse av at det har klaffa denne mnd heller, teller meg fram til neste pp allerede men håpet e der likavel Lykke til alle sammen!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. juli 2010 #30 Skrevet 26. juli 2010 veldig spent nå.. håper denne uka går fort:) vi hadde sex torsdag, fredag også hadde jeg positiv EL-test lørdag, så hadde vi sex søndag.. fikk ikke hatt det lørdag da samboeren ble drukket ut.. men får håpe det holdt med dagen før og etter!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juli 2010 #31 Skrevet 26. juli 2010 Renee Maria og lille Felicia: Jeg hadde også sex to dager før og på formiddagen dagen etter el. Så jeg håper også at det holder
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. juli 2010 #32 Skrevet 26. juli 2010 blir spennende å se da... hvilken dag har du ikm? jeg har lørdag uke 31.. men kommer ikke til å klare å vente helt til lørdagen med å teste:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. juli 2010 #33 Skrevet 26. juli 2010 Lager en oversikt hvor alle kan skrive seg inn, jeg.. se egen tråd :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. juli 2010 #34 Skrevet 26. juli 2010 Noen symptomer ennå da, damer? Jeg har en del, men tenker at det må være innbilning/at jeg kjenner for godt etter. Hadde positiv el-test den 20. så burde være for tidlig med symptomer nå. Men er oppblåst, trøtt, småkvalm, tisser ofte og har stikninger og mensmurringer i magen.. Tror liksom ikke det skal gå denne pp siden det er 1. pp, så spennende å se :-) Men klaffet jo på første forsøk sist...
Tøtto&lillebror Skrevet 26. juli 2010 #35 Skrevet 26. juli 2010 Symptomer...Ikkje godt å vita endå... Eg har hatt ein litt sånn rar følelse i underlivet idag. Ofte når eg får mensen, har eg ein sånn "åpen" følelse i underlivet, og det har eg hatt idag òg..kanskje d skjer noko. Hadde vore kjekt! Ellers er eg trøtt, men sånn er det å vera mor til ei på 2,8, som alltid er tidleg vaken.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juli 2010 #36 Skrevet 26. juli 2010 Renee Maria og lille Felicia: jeg har IKM på onsdagen, men har ofte lang lutealfase (16 dager) så lurer på om jeg skal vente til fredagen med å teste om jeg ikke har fått mensen innen da. Får se, har noen billigstrimler liggende i tilfelle jeg ikke klarer å holde meg. Sist gang hadde jeg billige tester (ikke strimmel), som ble negativ på IKM dagen, men svaaak positiv etter 3 timer på badet. MASSE mensmurringer i 2 dager, så testa jeg på ettermiddagen på dag 16 med CB digital og den var positiv!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juli 2010 #37 Skrevet 26. juli 2010 Symptomer og symptomer. Litt emosjonell bare. Ellers ingen ting.
Kitty 30 Skrevet 26. juli 2010 #38 Skrevet 26. juli 2010 Følte jeg hadde symptomer forrige måned også jeg, men da kom mensen flere dager før jeg trodde og det var vel bare kroppen som ikke er vant med å ha sikkelig mens igjen etter hormonspiral. Nå er jeg veldig oppblåst i magen og har en del stikkinger langt nede i magen/undelivet. Håper jo at det er riktige symptomer, men tør ikke si det høyt for da blir jeg enda mer skuffet hvis det ikke er noe som spirer der nede. Krysser fingrene for os alle, blir spennende å se hvor mange "fellesferiebarn" det bli ut av denne gruppen
xmilla Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #39 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har følt meg litt rar i magen..litt annerledes enn ved mensen..husker dessverre ikke hvordan symptomene var så tidlig ved sist graviditet. Men jeg hadde litt rosa blod under sex i dag??? Aldri hatt før...mm.. noen som vet???
Kitty 30 Skrevet 27. juli 2010 #40 Skrevet 27. juli 2010 Kanskje det er en festeblødning xmilla? Passer ikke det med dagene fra eggløsning?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. juli 2010 #41 Skrevet 27. juli 2010 Kjenner absolutt ingenting. Har IKM neste onsdag, saa det er vel gjerne veldig tidlig til det uansett. Men har ikke saa god tro paa dette her likevel.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2010 #42 Skrevet 27. juli 2010 Sist gang jeg var gravid hadde jeg disse "symptomene" - lettere rørt/mer klump i halsen enn før hvis jeg leste noe fint. - gudsjammerlig kvalm etter kort busstur (noe jeg noen ganger blir, men dette var ILLE) - I dagene mellom IKM og 2 dager over hadde jeg masse mensmurringer. Tempen gikk ned på dagen etter IKM så jeg trodde løpet var kjørt, men så gikk den kraftig opp igjen dagen etter. Testa positivt 2 dager over IKM. Ellers nada. Som jeg husker i alle fall.
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #43 Skrevet 27. juli 2010 Tror det er å trekke det litt langt å kalle det symptomer men jeg har hatt mensmurringer i en god uke nå. Samt lett hodepine og magen ser skikkelig oppblåst ut (føler meg ikke slik egentlig) også fikk jeg plutselig sopp. Festlig. Aldri hatt det før heller. Men alt dette er vel naturlige reaksjoner på å slutte på pillen. Men ble litt stresset av disse mens murringene hele tiden, ikke alltid jeg har kjapp tilgang på toalett så hadde ikke vært så gøy om tr kom plutselig. Prøver å følge litt med på tappen for å få et lite forvarsel men den har låst seg nesten helt oppe. Virker lukket også. Men ikke knallhard. Men en ting som er Kos med Sommer og pilleslutt er den ekstra sexlysten. Har vel blitt noe 15 av de siste 17 dagene så har det skjedd en eggløsning burde vi ha truffet..
xmilla Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #44 Skrevet 27. juli 2010 Ja, kjøper gjerne den:) Festeblødning tar jeg gjerne:) Vi får krysse fingrene for at det klaffer denne gang! Husker ikke direkte hvilke symptomer jeg hadde så tidlig sist graviditet..men jeg husker jeg var sikker på at jeg var gravid.. Etter disse mnd. med prøving har jeg ikke denne sikkerheten inne lenger...tolker og kjenner etter etc. alt..mmm..rare greier..
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. juli 2010 #45 Skrevet 28. juli 2010 Var hos frisoeren og stripa haaret her i sted. Og mens jeg satt der med hodet hullt av soelvpapir, kom jeg til aa tenke paa at dette kanskje ikke var saa lurt, hvis jeg i det hele tatt skulle vaere gravid...! Oh my...... Hva har jeg gjort! Men kanskje det ikke er saa farlig saa "tidlig" uansett...? Noen som vet? Pleier ikke aa farge/stripe haaret til vanlig, saa jeg har lite kjentskap til denne verdenen, men er det noen av dere som vet noe om virkning av saant? Og, ja, det var amoniakk i det klisset han brukte...
Kitty 30 Skrevet 28. juli 2010 #46 Skrevet 28. juli 2010 Barn i hodet: det går helt sikkert fint! Jeg farget håret forrige gang jeg var gravid og ingen skader å se på den aktive lille karabten min på 2 år Jeg krysser fingrene for at jeg også har hatt festesmerter og festeblødning i dag. På formiddagen i dag fkk jeg noen rare stikkinger i underlivet og når jeg kom jeg og endelig fikk gått på do var det litt rosa på papiret. Andre gangen på litt over to uker det er spor av blod, så blir helt forvirret hvis dette ikke er eggløsningsblødning og festeblødning. Men igjen, det kan jo være hormonene som lurer meg og at kroppen prøver å renske opp etter spiral.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. juli 2010 #47 Skrevet 28. juli 2010 Smaug - har sparket pillen: Jeg har hørt flere si at de får sopp når de er gravide, men aldri ellers.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. juli 2010 #48 Skrevet 28. juli 2010 Og der gaar haapet mitt retning nedoverbakke... Har kjent meg "rar" i magen i dag, mye luft og, i det hele tatt, rar foelelse. Og den fordoemte spottinga har begynt igjen. Saa langt i form av svak rosa, "kjoettfarge", men jeg ser hvor dette foerer... Har IKM den 04/08, neste onsdag, men sist mnd kom den ogsaa noen dager foer. Errrrrrgelig!!!!!!!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. juli 2010 #49 Skrevet 28. juli 2010 Jeg håper virkelig noen finner ut av den spottinga BarniHodet, det må jo finnes et svar et sted?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 28. juli 2010 #50 Skrevet 28. juli 2010 Trenger jo ikke være IKM som er på vei, BarniHodet.. :-) Kan være festeblødning.. Passer med tidspunktet. Jeg hadde bittelitt rosa/rødlig utflod og antydet spotting da jeg var gravid med gutten vår. Varte fra ca 6 til 3 dager før IKM. Og hadde kraftige mensmurringer i samme periode som vedvarte til langt uti 1. trimester. OG det første jeg merket var veldig oppblåst og litt løs mage.. Ikke for å skape falske forhåpninger, men du skal vite at løpet ikke ewr kjørt ennå.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå