xmilla Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Starter likegjerne opp en tråd for oss med IKM uke 31, for gikk det ikke denne gang...så får vi forsøke se frem i mot neste periode:) Nå er prøvinga satt i gang her i huset..hi hi..stå på jenter:) Satser på klaff neste gang..håper sommeren bringer hell..hi hi...
xmilla Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2010 Ingen fler med IKM uke 31?? Er jo litt kos og samles i en tråd:)
Maitrollet Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 skal nok se det dukker opp noen fler etter hvert når ikm nærmer seg. selv er jeg usikker på om jeg tilhører uke 30 eller 31 pga ustabile sykluser etter å ha gått på piller mange år
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har IKM i slutten av uke 31 eller begynnelsen av 32. Akkurat ferdig med mensen og i gang med 1.pp :-) Har en gutt på 14 mnd fra før, så det blir spennende å se hvor tette barna blir... Sønnen vår er født i april med termin i mai og det var en perfekt tid å få baby på. Så satser på at det klaffer raskt denne gangen også!
xmilla Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2010 Jeg nærmer meg eggløsning, så det er bare å stå på..hi hi...Vi har et barn fra før også Snart 2 år nå Jeg sluttet med p-pillen i september i fjor..angrer på at jeg i det hele tatt begynte på den etter forrige graviditet..ettersom det nå tar litt tid...ble du raskt gravid med første mann "mamma til gutt 09"? Vi ble på første forsøk, så kjenner jeg nå har blitt litt utålmodig..men men...
gima Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Da er vi i gang med 2 pp etter SA. Positiv el test og etterfølgende sengekos i dag. Håper at det går veien denne pp. Lykke til alle prøvere!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Ja, vi ble også gravide på første forsøk. Hadde også et "uhell" da han var 4-5 mnd hvor jeg ble gravid til tross for angrepille, men mistet i uke 6. Har dermed håp om at det skal gå kjapt denne gangen også.. Men må forberede meg på at det ikke trenger å bli slik. Har ikke brukt hormonell prevensjon siden før SA, så satser på at syklusen er på stell. Brukte el-test på førstemann og har testet for første gang igjen i dag, så venter utålmodig på eggløsning :-)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Trur iallfall at eg har IKM i veke 31, så eg slenger meg på her denne mnd Slutta på pilla i oktober, og ting tar tydelegvis litt tid... Kunne godt tenkt meg ein "fellesferie"-baby - ikkje gjort meg noke det! ;o) Prøvinga e i gong, ventar EL når som helst no ;o) Har CBFM, som eg er gla eg har, pga litt ustabile syklusa.. Er spådd gravid alt frå no i august, til innen 1 år, so alt er mulig :-D Krysse fingrane for at det klaffa for mange av oss denne gangen.. )
Gjest Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 heihei. Vanskelig å vite sikkert hvor jeg hører til. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nr 2. Tok siste cerazette 10 juli så da blir det vel kanskje riktig å satse på IKM rundt 7 august? Har ikke hatt noe skikkelig blødning enda. Spottet litt tirsdag/onsdag men ikke mer enn at ett truseinnlegg holdt i massevis. Så kanskje jeg skulle vært over på uke 32 da, eller?
xmilla Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2010 Vanskelig å si..jeg synes mensen var noe uregelmessig rett etter jeg slutten m p-pillen..men med første mann traff vi jo blink med en gang og fikk aldri mensen...får håpe det gjelder deg "smaug-har sparket pillen". Nå står vi på her i huset..dvs. mannen er febersyk, men jeg gjør alt jeg kan for at han skal ha nok energi til sex..hi hi..er jo de viktigste dagenen vi har foran oss..må le av det også..
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Hihi, måtte le litt av det du skreiv xmilla - ikkje så spontan sex som før etter prøvinga starta nei ) Eit lite stress er det, men om det kjem noko godt utav d, so.... ;o) Eg vart berre soooo snurt i natt då sambo ikkje kom og la seg før kl.0345 - og eg hadde då sove i to tima allerede... Han spurde so tynt om d va mulig me litt action akkurat då, men då vart d "ei kald skulder" frå mi side, va trøtt som berre fy! Vakje heilt blid då eg sto opp i dag tidleg, men han unnskylda seg me at han trudde eg va trøtt sida eg gjekk og la meg.. Mannfolk !!! :-D hihi Lykke til folkens
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 Hoppsann! Her kommer jeg Fant el med billig el-test i dag (eller i alle fall en av de nærmeste dagene), så da blir det IKM uke 31 på meg. Dette er første pp, men før jeg ble gravid sist hadde jeg også lange sykluser og lutealfase på opp til 16 dager. Så jeg får nok ikke en evt positiv test før helga i uke 31. Krysser fingrene for alle her inne!
Kitty 30 Skrevet 20. juli 2010 #13 Skrevet 20. juli 2010 Hei jenter Jeg håper jeg også kan melde meg på her, men i dag, ett døgn etter at prøvingen startet, har jeg mensmurringer og blodspor når jeg tørker meg. 10 dager siden siste mens startet så jeg synes dette er fryktelig rart. Har søkt litt rundt på nettet og finner både info om uregelmessig mens etter uttak av hormonspiral og eggløsningsblødning. Jeg krysser fingrene for det siste og gir ikke opp prøvingen riktig ennå.
Gjest Skrevet 21. juli 2010 #14 Skrevet 21. juli 2010 Hadde jo vært artig om det klaffet med en gang denne gangen også. Var ca 36 timer forsent ute når jeg skulle starte på nytt brett sist, og det var det som skulle til. Loppen er 15 mnd nå. Har hatt mensmurringer de siste tre dagene men ser ikke ut som tr er på vei riktig enda så er vel bare å vente og se. Holder på som vanlig her, men har lagt på ca 5 dager i uken siste mnd så det burde vel holde plenti Drøyer det litt til før jeg eventuellt begynner med el-tester og temping. Har det egentlig ikke så veldig travelt, selv om jeg er fryktelig utålmodig når vi først har bestemt oss for å kaste pillen. Får håpe du klarer å pirke nok liv i mannen din da, og at det klaffer denne gangen
xmilla Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 21. juli 2010 Hei igjen jenter:) Nå tror jeg EL er over, regisistrert avtagende slim...man blir jammen tullete her inne...hi hi,,,så nå er det bare og starte symptomjakten..he he:) Klart å få med min febersyke mann på sengekos så håper det holder...hi hi... Må le av deg også tuppelura83...kjenner igjen den irritasjonen der hvor mannen finner ut av at han skal sitte oppe i evigheter for så å skal ha seg noe...da blir det som oftest kald skulder fra min side også..sover jeg så sover jeg!!!!! Har begynt å si det rett ut jeg...nå legger jeg meg skal du ha sex får du det nå, ellers blir det ikke noe i kveld...hi hi, som oftest kommer han da:) Hinting funker ikke på mannfolk vettu!!!
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 21. juli 2010 #16 Skrevet 21. juli 2010 Har ikkje EL før i morga rekna eg me, so i kveld skal eg ikkje hinte til mannen iallefall - han skal få det i klartekst! ;o) So får det bli opp til han;o) Har eigentleg ein dårleg følelse for denne pp, sjølv om 3 stk har spådd meg gravid i august... Har ingen sjans for å bli gravid i august, for då e mannen vekke, så d må isofall bli positiv test i august. Lov å håpe på d iallefall. Var no bra du fekk med deg han som e sjuke, ikkje alltid like lett då.. Får krysse fingrane for at det klaffa;o) Trur eg ska gjere forsøket på å ta natta no, og håpe på at ein liten spire snart kan feste seg.. hihi..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Da var el over for denne gang. Hadde positiv test tirsdag og onsdag. Hadde sex tirsdag kveld og torsdag formiddag, håper det er nok... Blir spennende. Har hatt lang lutealfase før så tror ikke jeg skal teste før fredag i uke 31. Hvordan går det med dere andre?
Carina har to små gull Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 kan vel kanskje signere meg inn her da Vet ikke helt om vi skal prøve denne pp, men har skikkelig skikkelig el smerter på begge sider med masse utflod med blod i idag. Aner ikke om el testen er positiv. Tenkte å la være å teste denne mnd. Sist pp fikk jeg el på cd 20, nå er jeg på cd 12. Vet ikke om det har noen sammenheng med akupunkturen, vitex og sink. Får se om jeg får mannen med på prøving denne pp. har i allefall jompa i senga 2 ganger idag. Tror ikke det klaffer før til høsten, bare magefølelsen som sier det. Har vært ei litt sår uke da jeg kunne ha hatt en sønn på 1 år her om dagen. Mista han i dødfødsel i uke 20 i februar i fjor. På tide at jeg blir gravid igjen. Masse lykke til til dere alle sammen Håper dere har en fortreffelig sommer. Tar ferie om 3 dager her
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. juli 2010 #19 Skrevet 23. juli 2010 Slenger meg med her jeg ogsaa. Har IKM ca 4.aug, saa uke 31 blir ei spennende uke! Da vil jeg vaere hjemme i Norge, uten mannen min, saa jeg haaper aa kunne gi ei gladmelding i telefonen da... Har hvertfall benytta tida godt rundt EL som har vaert en gang i loepet av de siste dagene, saa naa spoers det om kroppen vil gjoere resten av det detn boer... Lykke til folkens! Spennende dette her! -Samme IKM-uke ogsaa, Veslefroekna09!!! Stas!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. juli 2010 #20 Skrevet 23. juli 2010 Åh ja, kjempestas BarniHodet! Jeg håper sånn på at du får en positiv test, håper mer på deg enn meg! jeg har jo akkurat starta... ikke at jeg ikke håper på meg og, altså, men aller mest på deg!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. juli 2010 #21 Skrevet 23. juli 2010 jeg fikk positiv el-test i går og i dag, håper den er negativ igjen i morra he he. så blir ikm i slutten av uke 31 da. men har ingen god magefølelse på at det går denne gangen heller. første gang jeg prøver digitale tester.
Kitty 30 Skrevet 23. juli 2010 #22 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde spotting på tirsdag, men det gikk over onsdag, så da var det vel en eggløsningsblødning Noen som har erfaring med det? Hvor lenge før eggløsning kommer en slik blødning. Jeg har aldri hatt dette før nemlig, så trodde jo at det var mensen som kom midt i prøvingen.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. juli 2010 #23 Skrevet 24. juli 2010 Hahaha... saa soet du er, Veslefroekna09! Skulle faatt positiv test samtidig naa, DET haaper jeg paa! (men hvis ikke, er det kanskje litt "min tur"... jejeje..) Neida! Du maa bare blaase masse babystoev hitover, du som har! Lykke til!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 24. juli 2010 #24 Skrevet 24. juli 2010 Jepp, jeg så du hadde IKM 4. august. Det har jeg og, men ettersom jeg hadde lang lutealfase sist, så antar jeg at jeg har det denne gangen og, så skal prøøøøve å ikke teste før 6. august hvis ikke jeg får mensen først selvfølgelig.
Tøtto&lillebror Skrevet 25. juli 2010 #25 Skrevet 25. juli 2010 Eg høyre visst òg til denne gruppa. Forrige månad funka det ikkje, men kanskje det skjer nå. Eg veit at eg vil bli gravid, men mann min er ikkje like opptatt av dette. Eg spurdte han her ein dag om han egentlig ikkje vil, for han er ikkje så veldig ivrig når eg hinte om sengedans..og han er usikker. Ho me har frå før er nå i trass, og veldig mammete, så det tar nok litt av lysta hans. Og så syns han visst sjølv fødselen er skummel, sjølv om den gjekk greit forrige gong. Men eg er veldig klar for å bli gravid, så får me sjå. Slutta på pilla i slutten av mars. Lykke til alle saman!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå