Gå til innhold

Har så lyst, men er syk!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at jeg har to tette. Klart det er slitsomt, men det har gått mye bedre enn jeg fryktet.. Man har jo allerede en liten en og er midt oppi babytiden uansett. Barna får mye glede av hverandre. Mine skiller rett over ett år og er nå ett og to år gamle.

For meg har det vært kjempefint med to tette. Jeg hadde veldig kraftig bekkenløsning og slet veldig de siste mnd'ene av graviditeten, men har en veldig flink mann så det gikk fint.

For meg var to tette helt perfekt og jeg er så stolt over den flinke storebroren og den minste som hele tiden dilter etter største:-)

Barnehage til eldste vil nok hjelpe betraktelig hvis du sliter med helsa.Jeg hadde det og det gjorde godt for både han, lillebror og meg. Trenger jo ikke ha så lange dager.Samt se om pappaen har mulighet til å ta endel ferie/pappaperm den siste tiden av svangerskapet for å avlaste.

Helsa er viktig, kroppen skal du ha hele livet, så såklart må du føle på dette selv. Men det er utfordring og mye jobb med to barn selv om de kommer med større aldersforskjell også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...