Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre enn meg som må tisse hele tiden??

jeg får direkte vondt i magen hvis jeg ikke har vært å tisset siste halv time. oppe 3-4 ganger hver natt.

Det er ikke vondt å tisse , og jeg har ikke uvi. jeg er 29 uker på vei men jeg har hatt det sånn en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg også, er helt ekstrem og har vært det i noen uker nå. Hele svangerskapet har jeg vel vært oppe to-tre til fem-seks ganger hver natt, litt varierende, men nå er det minst hver time (er 38+2 i dag). BLir nokså trøtt av det, skal jeg love!.

Var på UL i uke 37, og legen sa det med en gang, nokså leende, at du tisser sikkert ofte!!! (Snuppa ligger og klemmer ordentlig på blæra mi.. Hun hadde begynt å skru seg på plass med hodet godt nede i bekkenet)

Jeg har heller ikke noen infeksjoner eller noe, men hvis jeg går for lenge gjør det likevel vondt å gå på do, fordi musklene nærmest har krampet seg for å "tette igjen"..

I våken tilstand er jeg på do hvert kvarter-halvtime omtrent. Det er ganske praktisk problematisk, for jeg kan knapt handle på butikken engang.. For når jeg har kjørt dit, må jeg jo på do igjen!!! Så min handling blir nå styrt av hvor jeg vet jeg kan få lånt do.. hehe, heldigvis noen handelsmenn som har skjønt verdien av å ta vare på kundene sine:-)

Jeg aner ikke om det er noe å få gjort for å lette på trykket. Tørst er jeg jo mye, så jeg må drikke i varmen.

Lykke til, vi får trøste oss med at alle vondter og ubehag og kvalmer og alt fører noe godt med seg til slutt

Skrevet

samme her, når jeg går i byen går jeg bare på den siden der jeg vet de har toalett, hehe. Ellers måtte jeg ha gått innom alle utesteder bare for å låne toalett.

Tror heller ikke det er noe å få gjort for å lette på trykket nei. men det er jo sant som du sier , at det er godt å tenke på at dette fører noe godt med seg til slutt.

Det er sikkert samme med meg, at det er en der inne som liker å presse på urinblæra til mamman sin:)

Lykke til videre du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...