Gå til innhold

Hvilken søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Vi prøver nå og siden jeg er superfruktbar(som både er positivt og negativt,,,hehe) så blir det nok mindre enn 2 år mellom barna. 20 mnd hvis det klaffer med en gang. Så da vil jeg ha søskenvogn.

Vi er mye ute å farter......enten på hytat i sverige eller på skogsturer og turer generelt med hundene. Så må ha en god og stødig vogn.

Den skal helst kunne brukes med hardbag til minsten, og da gjerne en hardbag som og kan bæres med inn(men harbag er ingen must).

Den skal ha store og gode hjul(altså ingen reisetrullhjul) og komme seg greit rundt overalt.

Den skal ikke være så brei, så man fint kan bruke den i butikken/på kjøpesenter.....

Den skal ikke være så veldig stor i bilen.

Den skal helst ikke være så tung.

Vil gjerne at det skal være svingbart hjul foran...men ingen must.

Noen tips? Jeg vil forresten ikke ha phil and teds...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142093109-hvilken-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også driver å leter etter perfekte søskenvogna...

Tror jeg havner på en brukt tfk søskenvogn. Svingbart forhjul, kan velge om du vil ha hard eller softbag til minsten, den kan enkelt taes av. Tror ikke den er så brei. Ligner den enkeltvogna er den enkel å få inn og ut av bilen, og liten sammenlagt. Men er vel ikke den letteste vogna. Så har den håndbrems. Og gode lufthjul.

Hmmmm. Gruble gruble. 10 uker til minsten kommer, blir 17 mnd mellom. Er i redebyggermodus, og vil gjerne ha alt klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...