Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, kanskje noen av dere nygraverte har noen erfaringer med dette?

Jeg tok en g-test i går morges, 8 dpo, den var super svak, men med godvilje og en spesiell vinkel kunne både jeg og mannen se at det var noe der. (test fra lavpris-tester.dk)

I dag morges tok jeg en til, kunne se konturene av hvor streken skulle være føsr, og etter 10-14 (burde fulgt bedre med på tiden føler jeg nå) kom det en rosa strek som klart er tydeligere enn den i går, men også den svaak.. (også test fra lavpris-tester.dk)

Har noen av dere testet positivt etter tidsfristen og vært gravide? Titter på testen hele tiden, og er ikke tvil om at det er en rosa strek der ( er jo et par timer siden jeg tok den, men har ikke endret seg mer.

Eller, har noen fått slik positiv test etter tiden og ikke vært gravid, falsk alarm?

Har masse murringer og stikkinger i magen og er veldig håpefull kjenner jeg... Vi har prøvd siden jul, og syntes virkelig det er vår tur nå..

Blir glad for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142092895-positiv-test-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det :-) Krysser fingrene her

Var nok litt utydelig med hva jeg mente med "etter tiden" ser jeg. mente etter den tiden man skal lese av testen på (typisk 5 min)

Står jo svart på hvitt i bruksanvisningen at resultater etter 10 min skal man se bort i fra. Men jeg så jo noe før den tiden, og mer etter tiden...

Hm.

Ikke lett dette her. Kan jo "bare" vente noen dager og se - men vil jo helst vite det med EN gang! He he

Kunne nok hatt SolvimsUtålmodig som nick jeg, inspiret av deg Irene ;-)

Hei,

jeg tok en test en gang som først ikke viste noenting, men etter 10 min kom det en svak strek. Så da ble jeg jo veldig i tvil. Men det viste seg altså at jeg ikke var gravid.

Men jeg tror jo at dersom dere skimter noe fra begynnelsen av så er jo det et godt tegn. Eneste du kan gjøre er vel å ta en ny test om en dag eller to;) Lykke til!!

Jeg har fått positive tester etter tidsfristen, og vært gravid da..

Men det har også skjedd at jeg har fått positive tester etter fristen og tanta har kommet kort tid etterpå..

Anbefaler deg å kjøpe en cb eller qr og teste på morgenurin, de er sikrere enn billigtestene...

Annonse

Gratulerer <3 Jeg fikk først negativ test 3 dager etter ikm, deretter 2 svake, men tydelige streker 10 dager etter ikm med qr, måtte ta en digital cb 11 dager etter ikm, kom gravid opp og da følte jeg meg 100% sikker

Men tror du skal slippe jubelen løs jeg :-)

Annonse

Nei men d er alltid morsomt å vite :P babycomp er en hmmm, babyplanlegger/prevansjon, tar tempen hver dag og ser hvem dager som er fruktbare/sikkre eller usikre dager ^^ Håper på en jente selv, skjønt blir d gutt så veit jeg om verdens nydeligste navn til han

man registrerer de dagene man har mensen, den registrerer når jeg har EL ve å måte tempen :) Jeg registrerer de dagene vi har sex og den fant ut at det ble velykked 1.juli, trykke litt her og der så finner vi ut termin, kjønn(siden 2 første EL dager er gutt 1 dag begge kjønn og 2 siste dager er jente:) og bekrefter etter 18 dager at man er gravid etter det veit jeg ikke hva jeg finner ut men spennendes og se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...