Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Torsdag 15/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 29 dager igjen her og nedtellingen til fødeklar er i gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39 dager igjen i dag, teller tiere nå, så jeg har liksom 4 tiere igjen å knekke!:-)

Skrevet

her er det 14 dager igjen.. håper det skjer noe før, men det e vel lite sannsynlig,,,, litt pesimistisk i dag kjenner e siden det regner..... blæh:P

Skrevet

6 dager igjen nå...Er KLAR... Skal til JM etterpå, og hun har lovet å sjekke å stippe meg så da håper vi på det beste:)

Skrevet

9 dager igjen. Er helt klar jeg. Er så tung og lei. Jm i morgen. Da er det modningsakupunktur og kanskje stripping:-)

Skrevet

14 dager!! Og er selvsagt "dum" nok til å forvente at det skjer noe når som helst.. Det er vel ønsketenkning - men jeg håper hun kommer.. NÅ!!

Skrevet

4 dager

Skrevet

10 Dager til termin! Føler ikke at kroppen er klar, eller at baby har planer om å finne utgangen i nærmeste fremtid.

Vet ikke hvorfor, men føler det bare slik! :-P

Skrevet

Her er det bare 20 dager igjen! Alt klappet og klart, bare å vente på jordmora skal komme hjem fra ferie så jeg får føde hjemme i fødekaret ;)

Skrevet

har 85 dager igjen j da ; ) nettopp kommet meg inn hit til siste trimester. lykke til alle dere andre : )

Skrevet

1 dag igjen tel termin!!! katti kommer du babyen??????

(utrulig kort tid sia æ skreiv 40 daga og endelig høygravid... tida går fort også stoppe den plutselig heeeilt opp ;) )

Skrevet

13 dager, men håper det ikke tar så lang tid:)

Skrevet

10 dager igjen og leeengter etter å holde veslejenta i armene mine og kose, kose, kose:-))))

Skrevet

3 dager til termin..

Skrevet

20 dager igjen...hehe når er man fødeklar?;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...